Sithlord76 schreef:Dat ziet er goed uit! Wat een mooie collectie heb je daar staan(waar is dat teiltje toch als je hem nodig hebt....
)
hebbie gelijk in. Eerst poste ik mn aanwinsten en spullen in een topic in "mijn baan / collectie", maar daar gaf iemand aan dat dat bij mijn aanwinsten moestFidOo schreef:Das inderdaaad een imposante collectie! Staat heel wat moois tussen. En nog genoeg op t wensenlijstje!
Maar niet om t zeiken, maar t stukje hoort natuurlijk in je eigen topic, niet meer onder voorstellen.
FidOo schreef:Tja ik was het spoor al een beetje bijster hahaha.
Maar zou dit topic lekker achterwegen laten, en je verzameling/aanwinsten/gewoon mooie foto's lekker in je "mijn baan/collectie" topic houden.
Maar je hebt de verzamelwoede lekker te pakken. Nu gauw maar eens een baantje bouwen zodat t spul kan rijden !
Ok, nou ik heb daar dus niet echt een 'totaal' draadje meer.spoor65 schreef:Ik kan het alleen maar eens zijn met Joost,
Al die mooie aanwinsten lekker bij elkaar zetten in jouw topic bij "Mijn baan/collectie" tenslotte heet dat topic niet voor niets zo. je kunt daar zowel jouw baanbouw laten zien alsmede ook jouw collectie, en nieuwe aanwinsten zijn toch een uitbreiding van die collectie.
Mooi spul heb je onderhand.
mvg
Freddy
Uhm...ja... Das nog best lastig... "Pruts3r's Baanloze Bezigheden"... Dat dekt de lading wel denk ikRobert_N-Nm schreef:Ja, draadjes kunnen we verplaatsen. Wat wil je voor een titel erboven hebben??
Robert
Dank je Jan,JanCK schreef:Dat is inderdaad een heel mooie combinatie. Gefeliciteerd met je aankoop.
Groet,
Jan
Ja als ik daar ooit nog eens naar toe ga, dan alleen op voorwaarde dat ik mn pinpas en creditcard VOOR het binnentreden in een shredder mag doen !FidOo schreef:Volgens mij zou de winkel van hans voor jouw een hele gevaarlijke omgeving zijn![]()
"als een klein kind in een speelgoedwinkel"
Maar het is een hele mooie set! Zowel de lok als de wagons zijn prachtig in dat blauw!
Sorry! Ik zal het nooit meer doen!Pruts3r schreef:Allemaal jouw schuld he
Is goed hoorJanCK schreef:Sorry! Ik zal het nooit meer doen!Pruts3r schreef:Allemaal jouw schuld he![]()
Ik zag dat je inmiddels ook de stroomlijnversie van de BR01 hebt (en dat je daarmee een hele discussie over het gebruik van het Hoheitszeichen hebt losgemaakt). Ik heb zelf de stroomlijnversie van de BR05, die ik in het echt in het museum in Neurenberg heb gezien. Prachtige loc. Maar je BR01 is mooi genoeg, hoor, die BR05 hoef je er niet bij te kopen. Krijg ik weeeer de schuld![]()
Groet,
Jan
Oei, daar begeef je je op glad ijs.Pruts3r schreef:Duistland heeft ons niet alleen met voetbal verslagen zeg maar hahaha
Zeker over de 200km tegen 160km! Alleen bij R1 &R2 bogen wint hij het niet van de BR01JanCK schreef:Oei, daar begeef je je op glad ijs.Pruts3r schreef:Duistland heeft ons niet alleen met voetbal verslagen zeg maar hahaha![]()
Nee hoor, ik ben niet zo'n voetballiefhebber.![]()
Ik denk dat die BR01 van jou ook soepeler loopt dan die BR05 van mij. 't Is een Arnold en daarmee een beetje een koffiemolentje. Maar in het echt was hij wel lekker sneller dan die BR01.
>kwijl...< uh, nee? Hoe kom je erbij?!stejaap schreef:wil je er zoiets van maken?