Zo weer een stukje dichterbij het eindresultaat!!! En deze keer zeer tevreden met het resultaat.
Wat heb ik nog gedaan: Als eerste heb ik de diverse plekjes waar lakschade was opgetreden hersteld. Tja stom, het heeft te lang aan de kant gelegen en te vaak in de handen gehad waardoor er her en der een stukje lak beschadigde.
Mooi leer momentje, op het moment van spuiten dus wat sneller naar het eindstadium doorwerken.
Ik was 1 hekje kwijtgeraakt, en met dank aan Mike kon ik een nieuw setje hekjes overnemen, deze heb ik niet gespoten maar met een kwastje in kleur gezet.
Daarna heb ik de witte striping op de cabine aangebracht en met witte verf de opstapjes van een witte rand voorzien. Dit was echt een Kl*te werkje. Het is niet zo strak als striping, maar beter dan dit ga ik het niet krijgen.
Vervolgens heb ik de decals aangebracht. De volgende teksten: Seehafen Kiel op de huif, MAK G1206 op de zijde van de huif en de kopsekant. (deze hoort lager, is geen foutje

), en op de cabine heb ik de blauwe rechthoek geverft en daaroverheen de witte tekst en logo aangebracht.
Hieronder de foto's:
Hier heb ik de lok in elkaar gezet, met de huif en de hekjes er nog los op, zodat het eindresultaat zichtbaar werd.
Wat nog te doen:
Hekjes rechtzetten en vastlijmen (wat ook een rotwerk is)
Huif en cabine in de blanke lak zetten, alle kleine onderdelen weer monteren en het geheel weer monteren.
Misschien wat lichte weathering aanbrengen op de uitlaat/dak en de ventilatieroosters.