Hier gaan we verder met jullie nieuwe aankopen voor 2015.
groet,
Hans
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Picture or it didn't happen!Krab schreef:Plaatje is denk overbodig daarvoor
Die kun je nu hier kwijt. Is het heel belangrijk in welk draadje het landt? Ik gok dat de moderatoren ook oudjaar willen vieren, en zij zijn wel degenen die het forum mogelijk maken.Michel van den Hof schreef:Blijkbaar wordt het niet meer gewaardeerd dat ik al mijn 2014 aankopen, gedaan tussen 13-12-2014 en 31-12-2014, in totaal 49 modellen, plaats in het onderwerp wat daarvoor bedoeld is, want de internet politie heeft de zaak al voorbarig vroeg op slot gegooid.
Erg jammer weer, zulke moderatie ........![]()
Mvg, Michel
Hahaha goed punt: straks maak je per ongeluk dhr 'Arnold' in 1962 van kant... Hebben we helemaal geen N spoor meerRobert_N-Nm schreef: p.s. Met betrekking tot tijdreizen en het posten van aanwinsten. Gelieve niet, anders heb ik straks een honderdtal draadjes met titels als, mijn aanwinsten uit 2017 of een foldertje van Piko 2022 in een draadje staan. Om maar niet te spreken over de problemen die kunnen ontstaan als mensen hun eerste aanwinst terug halen uit het verleden (Butterfly effect). Ze hebben daar hele films over gemaakt...........
Ik ben hééééél erg benieuwt. Misschien ook Nederlands materiaalRobert_N-Nm schreef:Nu gaan we ervoor zorgen dat dit de 'nieuwe' aanwinsten van andere liefhebbers gaan worden en ik weer andere 'nieuwe' aanwinsten kan scoren.
MvG
Robert
Robert, ik zie interessante dingen in dat doosje. Ik ben benieuwd, begin alweer hebberig te worden van jouw foto's.Robert_N-Nm schreef:Nu gaan we ervoor zorgen dat dit de 'nieuwe' aanwinsten van andere liefhebbers gaan worden en ik weer andere 'nieuwe' aanwinsten kan scoren.
MvG
Robert
Mijn bloedneus rijd ook veel beter dan de eerste gele, en gewoon analoog!jowi schreef:Ik kreeg gisteren op de valreep van 2015 nog de Piko 40280 hondekop via H@ns binnen, na wat omzwervingen
Nu aan het inrijden... wat me opvalt is dat deze nieuwe veel minder mechanische herrie maakt dan mijn andere hondekop? Die andere klinkt meer als een koffiemolen, deze nieuwe rijd gewoon... tja...als een trein. Iemand met meerdere PIko hondekoppen dat ook wel eens opgevallen? Misschien is het iets met de cardan asjes ofzo? Het is geen decoder kwestie, in beiden zit dezelfde Tran dc51.