Hierbij mijn eerste poging om een baanplan te maken en zou graag van jullie willen horen wat de fouten zijn.
Mijn bedoeling is om veel scenery te gebruiken omdat ik at toch het mooist vind.
Enige uitleg...
de baan word een U baan met aan de achterzijde links een helix met daarboven een hoge rots die langzaam naar rechts toe steeds lager word en overloopt naar een soort laag alpengebied (ala milka reclame haha) an de hoek om naar een soort steengroeve en dan overloopt naar een groot bos.
Links wil ik proberen een rangeer gedeelte (als je het zo noemt??) te maken voor stoomlocs maar daar heb ik nog niet de kennis voor.
Natuurlijk zal ik er jaaaaren over doen en dat is ook de bedoeling aangezien ik nog veel te leren heb maar werk liever ergens naar toe dan dat ik later een kleine baan weer moet afbreken.
Ik zal links in de hoek beginnen helix en hoge rots en zo naar verloop van tijd naar rechts toe werken.
Onder de baan komt een schaduwstation die ik ook steeds verder wil uitbreiden als er meer treinen komen.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is en dat er veel commentaar mag komen zodat we steeds meer leren.
MVG Marc
baanplan poging 1
Re: baanplan poging 1
Maakt niet uit.
Je zegt liever met een grote baan bezig te zijn, om een probeerbaan niet te hoeven afbreken.
Dat kan, maar ik raad je wel aan om dingen die je nog niet echt beheerst eerst uit te proberen tot je weet hoe het moet en er ook ervaring mee hebt. Dat scheelt teleurstellingen.
Maar zoals je zegt, je hebt nog jaren de tijd.

Je zegt liever met een grote baan bezig te zijn, om een probeerbaan niet te hoeven afbreken.
Dat kan, maar ik raad je wel aan om dingen die je nog niet echt beheerst eerst uit te proberen tot je weet hoe het moet en er ook ervaring mee hebt. Dat scheelt teleurstellingen.
Maar zoals je zegt, je hebt nog jaren de tijd.

Steven
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Re: baanplan poging 1
Hoi shoven, dank voor de tip, dat gaan we ook zeker doen.
Zodra ik verhuist en de kamer die ik tot mijn beschikking heb heb ingericht zal er ook echt een ovaal komen om alles te kunnen testen en uitproberen. Zodra ik het beheers wil ik het toepassen op de "echte" baan.
Zodra ik verhuist en de kamer die ik tot mijn beschikking heb heb ingericht zal er ook echt een ovaal komen om alles te kunnen testen en uitproberen. Zodra ik het beheers wil ik het toepassen op de "echte" baan.