Mvg,
Ad
Wim H schreef:Harry, Kees,
Bedankt voor de tips voor de zakken uit klei. Ik was druk dus vandaar het late antwoord.
Harry, je module ziet er prachtig uit! Heerlijk zo'n rustige landelijke module. Ik zou misschien rond het huisje nog iets meer details aanbrengen, bv een moestuintje oid, een hakblok voor het brandhout, een konijnenhok.
De eenden in het water zien er leuk uit. Op onze clubbaan hebben we ook ergens een meerkoet (zwart) in de rivier zwemmen. Maar zelfs wij moeten zoeken om hem te vinden, vanwege de schutkleur
Ik vind die hengelaars ook geweldig. Waar is de hengel van gemaakt? Zelf gemaakt van een stukje metaaldraad oid? Meestal zijn de hengels van Preiser of Noch veel te dik.
Groet, Wim
Jeroen schreef:Dat ziet er goed uit zeg! Die struikjes zijn goed gelukt zo met een mooie tint groen. Oogt allemaal erg natuurlijk zo, en juist de rust bevalt me goed in je brugmodule. Ik ga ook maar op jacht naar wat van die eendjes op termijn, is wel een leuk detail.
Ik wil je eigenlijk toch vragen om met je modules naar Lochem te komen in september. Dat is nog even, maar juist wel een leuk beursje. Niet zo massaal als een Rail of Eurospoor en....iitsluitend voor N spoor!
Think about it.
J.
My thoughts exactly! Juist daarom, Harry! Denk er eens over na.Less is more.
Waarschijnlijk had ik daar het idee vandaantraiNiac schreef:... Een hakblok met een ijverige eigenaar staat al bij de schuur op het segment Steinbach....
Of is Harry stiekum toch overgestapt?traiNiac schreef:Voorlopig dus nog maar geen totale overstap naar HO, want ik heb hier op het forum wel gezien dat N ook voor detailgoeroes een dankbare schaal is. Hoezo is spoor 1 het koningsspoor?
Wat nou, geen -bach meer?En ik ben inmiddels bezig met de planning van het vierde segment "Zumhofer Strasse