Tweede keer nieuw

Nieuw op dit forum, stel je hier voor.
Plaats reactie

Onderwerp starter
Ngineer2

Tweede keer nieuw

Bericht door Ngineer2 »

Hallo allemaal,
Ik was hier al op het forum begonnen als Ngineer, maar op de een of andere manier kan ik niet meer inloggen. Het wachtwoord dat ik onthouden had werkt niet en de "wachtwoord vergeten" functie doet het schijnbaar niet.

Ik heb dus maar een tweede account aangemaakt.

Ik ben sinds afgelopen kerst weer met mijn N baan begonnen. De vorige moest ik zo'n 10 jaar geleden opruimen, maar nu bouw ik samen met mijn zoontje. Ik ben op dit moment vooral bezig om in 3D van alles te tekenen en te printen daarvoor. Dat 3D spul is eigenlijk meer de hobby geworden dan het leggen van rails of rondjes rijden en zo.
Op zich is het ook wel makkelijk, ik hoef niet steeds mijn werktafel op te ruimen...
Erik

Wablo

Re: Tweede keer nieuw

Bericht door Wablo »

Erik en zoon,
Welkom op de site, en welke kant gaan die 3D tekeningen uit qua land en periode :?:
groetjes.
Bert

Ad_M

Bericht door Ad_M »

Erik, vraag even aan de Mods. hier op het forum wat ze kunnen doen om je te helpen je oude account te her activeren / resetten ;)

Mvg,
Ad

Ons baantje GeordieBurgh (is niet meer), klikker-die-klik hier.
DCC | NL '80 tot heden | Fleischmann Piccolo / Peco | 3D Modellen

Als je het niet meer trekt moet je duwen... :D

Ngineer
Kleinserie/Commercieel

Bericht door Ngineer »

Met dank aan de mods is het gelukt om weer in te loggen op het oude account, bedankt!.
Wablo schreef:Erik en zoon,
Welkom op de site, en welke kant gaan die 3D tekeningen uit qua land en periode :?:
groetjes.
Bert
Ik ontwerp vooral moderne technische dingen. Techniek is tegenwoordig niet meer heel landgebonden. Wat ik ontworpen heb is vooral spul dat ik zelf graag wil of zou willen hebben maar wat niet op de markt is. Ik stel het via Shapeways beschikbaar aan wie het ook wil hebben.
Ik ben nu bezig met een set modulaire objecten voor leidingbruggen zoals je die op veel industriële sites ziet. Ook ben ik bezig met een grote cementsilo. Ik heb in het verleden al wat plaatjes gezet in het topic Zelfbouw 3D ontwerpen

Plaats reactie