Diorama Anröchte Aschenbrödelweg

Laat anderen meegenieten van je N-spoorbaan / Collectie.

Onderwerp starter
neudalhausenstadbahn

Re: Diorama Anröchte Aschenbrödelweg

Bericht door neudalhausenstadbahn »

Ik heb nu het volgende om mee te spelen; een L vormige achtergrond en 4 foto's voor er achter en 2 A4tjes met gebouwen.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ja de lucht van beide sets foto's komt niet overeen maar dat is niet boeiend. Bij Soest WdPh heb ik uiteindelijk ook alle lucht over geschilderd om tot een eenheid te komen en als dat nodig blijkt doe ik dat hier weer. Daarnaast als iets niet uit komt schilder ik het weg en als ik iets mis schilder ik het er wel bij.

Ik zit alleen een beetje in 2 strijd hier, het is zo'n bende doordat alles vol ligt met vanalles dat ik bijna niet meer kan werken maar aan de andere kant heb ik geen ruimte in m'n hoofd om op te ruimen of iets anders te doen ipv door bouwen.

Groetjes Michiel
Laatst gewijzigd door neudalhausenstadbahn op 04 feb 2019 23:54, 2 keer totaal gewijzigd.

"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.

Onderwerp starter
neudalhausenstadbahn

De basis heb ik nu op de plek zitten:
Afbeelding
Alle naden vallen nu al grotendeels weg achter de gebouwen en bomen. Ik heb net even afgetekend waar de rest moet komen en daar ga ik nu mee aan de gang.

Wat het diorama zelf betreft hoef ik daar alleen nog wat details op te plaatsen dus dat is met een uurtje hooguit 2 werk zo gedaan en het aflakken van de buitenkant komt pas als de achtergrond er op zit.

Groetjes Michiel
Laatst gewijzigd door neudalhausenstadbahn op 04 feb 2019 23:55, 2 keer totaal gewijzigd.

Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.

Onderwerp starter
neudalhausenstadbahn

Alle gebouwen zitten er op en ik heb de lucht allemaal overgeschilderd:
Afbeelding
De gebouwen zweven nu nog maar daar moet ik nog paden en wegen heen schilderen. Daar begin ik pas mee als de lucht enzo helemaal klaar is. De windmolens zijn nu vooral rond de wieken niet helemaal meer goed aanwezig dus die worden nog herschilderd.

Werk zat dus nog, groetjes Michiel
Laatst gewijzigd door neudalhausenstadbahn op 04 feb 2019 23:55, 2 keer totaal gewijzigd.

Onderwerp starter
neudalhausenstadbahn

Zoooooooooo,..en af is diorama.

Eerst nog maar even een paar foto's van de achtergrond voor hij er tegen aan ging:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En dan het eind resultaat:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Op naar de volgende, groetjes Michiel

Plaats reactie