Hallo Bart,
Allereerst even iets over je schaduwstation. Je hebt alle sporen nu naar de voorzijde verplaatst en dat is prima. Ik heb nog wel 3 opmerkingen:
1. Ik zie heel veel engelse wissels ondergronds. Die zou ik zo veel mogelijk vermijden, omdat ze toch iets gevoeliger zijn voor ontsporingen dan gewone wissels. Zeker in een schaduwstation (slecht toegankelijk) zou ik ze dan vervangen door 2 enkele wissels.
2. Ik zie zowel links als rechts een serie kopsporen. Ik neem aan dat deze voor treinstellen en/of trek-duw treinen zijn. Nadat een trein op één van deze sporen is binnen gereden, moet hij terug. Echter hij kan niet op het rechter spoor van de hoofdbaan komen (aannemende dat je rechts rijdt), omdat je nog een wisselverbinding mist. In onderstaand schetsje heb ik dit toegevoegd (overgang van blauw naar rood bij het engels wissel). Eventueel kun je ook dit engels wissel nog vervangen door 2 enkele. Alle andere heb ik al vervangen.
Hetzelfde probleem heb je ook bij de kopsporen aan de linker zijde. Ook hier kan een trein niet zonder meer op het juiste uitrijspoor komen. In het schetsje is dit nog niet aangepast.
3. Ik zou de bogen wat ruimer maken. Ze zijn nu wel erg krap. Dat geldt trouwens voor het hele baanplan, ook bovengronds. Ruimere bogen zien er beter uit, zijn minder ontsporingsgevoelig en je hebt er voldoende ruimte voor. Ik heb al een suggestie in het schetsje aangegeven.
Succes!
Wim