De bouw van Stadt Schellenbach: Depot Stadt Schellenbach
-
Onderwerp starter - Elektronica/Commercieel
- Berichten: 4945
- Lid geworden op: 01 mei 2010 14:59
- Locatie: Ermelo
Re: De bouw van Stadt Schellenbach
Uche.... ff wat stof wegblazen hierzo het tempo is niet meer wat jullie gewend zijn van mij. Ben erg druk de laatste tijd met de bussines als CEO head executive corporations facility manager van Domburg Train Support.
Maar vanavond weer even het stof van de baan geblazen, morgen ga ik dan toch echt weer eens wat uitspoken in de schuur, ik wil eind van het jaar toch echt rijden met de bende!!!!
groetjes
Maar vanavond weer even het stof van de baan geblazen, morgen ga ik dan toch echt weer eens wat uitspoken in de schuur, ik wil eind van het jaar toch echt rijden met de bende!!!!
groetjes
-
Onderwerp starter - Elektronica/Commercieel
- Berichten: 4945
- Lid geworden op: 01 mei 2010 14:59
- Locatie: Ermelo
Re: De bouw van Stadt Schellenbach
Istie weer, een update
Nou update, meer van: IK HEB WEER EENS WAT GEDAAN!!!!! whoop whoop
Nadat ik vorige week de rechter keerlus heb gelegd ben ik telkens even een vrij uurtje in de schuur geweest (welgeteld 2x) en ben ik begonnen met het plaatsen van de servo's en microswitchen.
De eerste 8 staan en 4 zijn er al helemaal af.
Ff flashback: Ik heb ervoor gekozen om de puntstukken van de code 80 wissels door middel van microswitchen te polariseren. Normaal ben ik geen fan van deze aparaatjes maar omdat ik in dit SS altijd goed toegang houd vind ik het niet erg om er af en toe eens één bij te stellen.
Zoals je kunt zien zijn de bovenste vier al gereed en de onderste vier nog niet. De draden zijn al wel gesoldeerd, de microswitchen moeten nog geplaatst worden. Als deze 8 klaar zijn moeten er nog een aantal draden vanaf de relaiskaart HPP4 naar de wissels toe. Onderin moet ik de wissel van de keerlus en de twee ervoor middels twee relais van blokspanning voorzien.
Van de week maar eens twee 5V HPP4 printen assembleren
Even een close-up van de servo's, de witte buisjes zijn simpele wattenstaafjes. Werkt ideaal
De komende week word het weer krap met tijd, heb veel ombouwwerk liggen. Maar volgende weekwoensdagavond komt Cybertinus een avondje helpen aan de baan. Zien dat ik dan een lekkere slag kan maken.
Cheerz
Nou update, meer van: IK HEB WEER EENS WAT GEDAAN!!!!! whoop whoop
Nadat ik vorige week de rechter keerlus heb gelegd ben ik telkens even een vrij uurtje in de schuur geweest (welgeteld 2x) en ben ik begonnen met het plaatsen van de servo's en microswitchen.
De eerste 8 staan en 4 zijn er al helemaal af.
Ff flashback: Ik heb ervoor gekozen om de puntstukken van de code 80 wissels door middel van microswitchen te polariseren. Normaal ben ik geen fan van deze aparaatjes maar omdat ik in dit SS altijd goed toegang houd vind ik het niet erg om er af en toe eens één bij te stellen.
Zoals je kunt zien zijn de bovenste vier al gereed en de onderste vier nog niet. De draden zijn al wel gesoldeerd, de microswitchen moeten nog geplaatst worden. Als deze 8 klaar zijn moeten er nog een aantal draden vanaf de relaiskaart HPP4 naar de wissels toe. Onderin moet ik de wissel van de keerlus en de twee ervoor middels twee relais van blokspanning voorzien.
Van de week maar eens twee 5V HPP4 printen assembleren
Even een close-up van de servo's, de witte buisjes zijn simpele wattenstaafjes. Werkt ideaal
De komende week word het weer krap met tijd, heb veel ombouwwerk liggen. Maar volgende weekwoensdagavond komt Cybertinus een avondje helpen aan de baan. Zien dat ik dan een lekkere slag kan maken.
Cheerz
-
Onderwerp starter - Elektronica/Commercieel
- Berichten: 4945
- Lid geworden op: 01 mei 2010 14:59
- Locatie: Ermelo
Re: De bouw van Stadt Schellenbach
Ola boys,
Er zit weer schot in de zaak want er is een mijlpaal behaald!!! De afgelopen week heb ik flink gebuffeld en heb ik het rechter wisselcomplex aangesloten.
Alle 28 wissels zijn voorzien van een servo en een microswitch voor de polarisatie van de hartstukken.
Even een close-up van de wissel met polarisatie:
Het geheel is reeds getest en werkend. Wel moet ik de servo's nog in de OC32 inregelen maar dat gaat tussen het rails leggen door gebeuren. Want inmiddels kan ik geen servo meer zien nu er 56 servo's aangesloten zijn.......
De volgende stap word nu rails leggen!!!! eindelijk. Naast het leggen van de rails moeten ook alle blokken worden bedraad en aangesloten op Dinamo. Omdat ik heel veel opstelsporen zou ik ook heel veel blokken voor Dinamo nodig hebben. Om precies te zijn 36 blokken Maar dankzij een leuke truck in iTrain kan ik zoveel blokken als ik wil aansturen met 1 blokuitgang van Dinamo. Omdat ik wel enige verloop wil hebben heb ik het zo verdeeld dat ik 33 sporen aan kan sturen met 8 blokuitgangen. Dit ga ik doen door middel van relais. Hierover vertel ik later meer.
Wel heb ik de wisselstraten links en rechts aangesloten op de relaiskaarten HPP4. Dit is nodig om de wisselstraten van voeding te voorzien. Omdat elke wisselstraat aan de helixkant keuze heeft uit 3 blokken voor de voeding heb ik per wisselstraat 2 relais nodig.
Tevens heb ik een deel van de kurk vernieuwd omdat dat te beschadigd was om recht te kunnen leggen.
Als laatste nog even een totaal plaatje hoe het er nu bij staat:
Hopelijk volgt er snel weer een update!!!
Groetjes
Er zit weer schot in de zaak want er is een mijlpaal behaald!!! De afgelopen week heb ik flink gebuffeld en heb ik het rechter wisselcomplex aangesloten.
Alle 28 wissels zijn voorzien van een servo en een microswitch voor de polarisatie van de hartstukken.
Even een close-up van de wissel met polarisatie:
Het geheel is reeds getest en werkend. Wel moet ik de servo's nog in de OC32 inregelen maar dat gaat tussen het rails leggen door gebeuren. Want inmiddels kan ik geen servo meer zien nu er 56 servo's aangesloten zijn.......
De volgende stap word nu rails leggen!!!! eindelijk. Naast het leggen van de rails moeten ook alle blokken worden bedraad en aangesloten op Dinamo. Omdat ik heel veel opstelsporen zou ik ook heel veel blokken voor Dinamo nodig hebben. Om precies te zijn 36 blokken Maar dankzij een leuke truck in iTrain kan ik zoveel blokken als ik wil aansturen met 1 blokuitgang van Dinamo. Omdat ik wel enige verloop wil hebben heb ik het zo verdeeld dat ik 33 sporen aan kan sturen met 8 blokuitgangen. Dit ga ik doen door middel van relais. Hierover vertel ik later meer.
Wel heb ik de wisselstraten links en rechts aangesloten op de relaiskaarten HPP4. Dit is nodig om de wisselstraten van voeding te voorzien. Omdat elke wisselstraat aan de helixkant keuze heeft uit 3 blokken voor de voeding heb ik per wisselstraat 2 relais nodig.
Tevens heb ik een deel van de kurk vernieuwd omdat dat te beschadigd was om recht te kunnen leggen.
Als laatste nog even een totaal plaatje hoe het er nu bij staat:
Hopelijk volgt er snel weer een update!!!
Groetjes
Re: De bouw van Stadt Schellenbach
Domburgboys,
Veel plezier met rails leggen.
Ziet tot nu toe goed uit.
Veel plezier met rails leggen.
Ziet tot nu toe goed uit.
-
- Moderator
- Berichten: 4685
- Lid geworden op: 12 mar 2013 00:37
- Locatie: West Brabant
- Contacteer:
Re: De bouw van Stadt Schellenbach
Goed bezig maatje! Ben benieuwd naar het vervolg.
Kom binnenkort wel weer een keer kijken
Groetjes
Hoontje
Kom binnenkort wel weer een keer kijken
Groetjes
Hoontje
Webshop Hoontje.nl
Hoontje's Creative World op dit forum
[Modulebaan Gilze-Rijen] en [Tilburg Goederen] [Station Gilze-Rijen en Tilburg Goederen] in aanbouw
[Beursbaan Gzve/Gzva] "Kamp Rijen"
[Youtube] Hoontje's How To... in beeld en geluid
Hoontje's Creative World op dit forum
[Modulebaan Gilze-Rijen] en [Tilburg Goederen] [Station Gilze-Rijen en Tilburg Goederen] in aanbouw
[Beursbaan Gzve/Gzva] "Kamp Rijen"
[Youtube] Hoontje's How To... in beeld en geluid
Re: De bouw van Stadt Schellenbach
cool
Hills and Meadows on social media
For Hills and Meadows video channel please click here
For Hills and Meadows on facebook please click here
For Hills and Meadows video channel please click here
For Hills and Meadows on facebook please click here
-
Onderwerp starter - Elektronica/Commercieel
- Berichten: 4945
- Lid geworden op: 01 mei 2010 14:59
- Locatie: Ermelo
Re: De bouw van Stadt Schellenbach
Lekker nuttige reactie Wim,
Vooral als je zou moeten weten dat het plastic hartstuk te klein is waardoor de wielen soms contact maken tussen de beide metalen. En je hierdoor een korte sluiting krijgt wat problemen geeft.
Even paar pagina's teruglezen kerel. Dan had je dat geweten
Cheerz
Vooral als je zou moeten weten dat het plastic hartstuk te klein is waardoor de wielen soms contact maken tussen de beide metalen. En je hierdoor een korte sluiting krijgt wat problemen geeft.
Even paar pagina's teruglezen kerel. Dan had je dat geweten
Cheerz
-
Onderwerp starter - Elektronica/Commercieel
- Berichten: 4945
- Lid geworden op: 01 mei 2010 14:59
- Locatie: Ermelo
Re: De bouw van Stadt Schellenbach
Vrienden,
Ik heb inmiddels de smaak te pakken. Zondagavond kon ik het niet laten om toch even wat rails te leggen. Vooral de eerste bocht is spannend.
Waarom spannend? Omdat ik heel eigenwijs toch die bocht erin wilde houden ondanks dat het rond de R2 zou zitten. Ook draait hij kort langs het houtwerk heen. Op zich is het geen probleem. De onderste en bovenste 4 sporen zijn verdeeld in 2 blokken voor treinstellen en trek-duw combinaties. De bocht zit er enkel in voor uitzondering.
Ter vergelijk een R1 bocht erbij
Even een moment van stilte was ook op zijn plaats want voor het eerst in de geschiedenis van Erlebniswelt en Schellenbach zijn de beide wisselstraten met elkaar verbonden.
Tevreden als ik was ben ik gisteren en vandaag uit mijn werk een uurtje aan de gang gegaan en het resultaat is erg goed:
De helft ligt nu en hoeft enkel nog verlijmd te worden. Ik laat de sporen express breed uitwaaien zodat ik gemakkelijker bij de wagens kan komen om wat te corrigeren dan wanneer de sporen strak langs elkaar liggen. Aangezien de ruimte er is....
Met een beetje geluk heb ik zondag alle sporen liggen en kan ik gaan beginnen met het bedraden van de blokken. zou er dan eindelijk wat gaan rijden op Schellenbach?
Hoop het wel..... kan al niet wachten
Cheerz
Ik heb inmiddels de smaak te pakken. Zondagavond kon ik het niet laten om toch even wat rails te leggen. Vooral de eerste bocht is spannend.
Waarom spannend? Omdat ik heel eigenwijs toch die bocht erin wilde houden ondanks dat het rond de R2 zou zitten. Ook draait hij kort langs het houtwerk heen. Op zich is het geen probleem. De onderste en bovenste 4 sporen zijn verdeeld in 2 blokken voor treinstellen en trek-duw combinaties. De bocht zit er enkel in voor uitzondering.
Ter vergelijk een R1 bocht erbij
Even een moment van stilte was ook op zijn plaats want voor het eerst in de geschiedenis van Erlebniswelt en Schellenbach zijn de beide wisselstraten met elkaar verbonden.
Tevreden als ik was ben ik gisteren en vandaag uit mijn werk een uurtje aan de gang gegaan en het resultaat is erg goed:
De helft ligt nu en hoeft enkel nog verlijmd te worden. Ik laat de sporen express breed uitwaaien zodat ik gemakkelijker bij de wagens kan komen om wat te corrigeren dan wanneer de sporen strak langs elkaar liggen. Aangezien de ruimte er is....
Met een beetje geluk heb ik zondag alle sporen liggen en kan ik gaan beginnen met het bedraden van de blokken. zou er dan eindelijk wat gaan rijden op Schellenbach?
Hoop het wel..... kan al niet wachten
Cheerz
Re: De bouw van Stadt Schellenbach
G-sus....wat een imposant gezicht, maat. Ik word al moe van wat lampjes aansluiten qua bedrading, maar dit.......
Toch valt het me van je op, of eigenlijk ietwat tegen, dat je juist met deze ruimte toch kiest voor zo'n R1/2 bocht. Kijk eens, het kan wel, en je kunt er goed bij. Maar je wilt toch met zo'n enorm project juist niet dat er íets van gezeik is. Ter vergelijking heb ik bij B. am Rh. echt wel de ruimte om meer sporen te flansen in dat schaduwstation. Ik heb het niet gedaan omdat ik veel met lange combinaties wil gaan rijden. En zo'n krap bochtje....je weet hoe dat gaat: dan kan de trein zo omgetrokken worden.
Uiteraard twijfel ik niet aan je overwegingen, maar aangezien je er toch zelf over begon .....
Op foto 1 staat een servo met een, als ik het goed heb, max lange trekdraad. Gaat dat werken? Test jij je servo's direct of doe je dat pas nadat je er 10 hebt ofzo? Ik ben erg benieuwd. Voor mij blijft dat altijd wel een secuur karweitje met die dingen, ook al is de Servoswitch een prima in te stellen ding.
Bouw die zooi even af, dan kun je ook ff een filmpje maken.
Jooooo,
J.
Toch valt het me van je op, of eigenlijk ietwat tegen, dat je juist met deze ruimte toch kiest voor zo'n R1/2 bocht. Kijk eens, het kan wel, en je kunt er goed bij. Maar je wilt toch met zo'n enorm project juist niet dat er íets van gezeik is. Ter vergelijking heb ik bij B. am Rh. echt wel de ruimte om meer sporen te flansen in dat schaduwstation. Ik heb het niet gedaan omdat ik veel met lange combinaties wil gaan rijden. En zo'n krap bochtje....je weet hoe dat gaat: dan kan de trein zo omgetrokken worden.
Uiteraard twijfel ik niet aan je overwegingen, maar aangezien je er toch zelf over begon .....
Op foto 1 staat een servo met een, als ik het goed heb, max lange trekdraad. Gaat dat werken? Test jij je servo's direct of doe je dat pas nadat je er 10 hebt ofzo? Ik ben erg benieuwd. Voor mij blijft dat altijd wel een secuur karweitje met die dingen, ook al is de Servoswitch een prima in te stellen ding.
Bouw die zooi even af, dan kun je ook ff een filmpje maken.
Jooooo,
J.
-
Onderwerp starter - Elektronica/Commercieel
- Berichten: 4945
- Lid geworden op: 01 mei 2010 14:59
- Locatie: Ermelo
Re: De bouw van Stadt Schellenbach
Yooo gozert
Ja kwam nu eenmaal zo uit. Maar dat is de enigste bocht in r2. De rest is allemaal groter dan 250 radius.
Met de servo gaat helemaal goed. Geen problemen! Wel gebruik ik daarvoor enkel de hxt900 servo. De Tg9 is te zwak. Ik test uiteraard de servos voordat ik verder ga
Cheerz
Ja kwam nu eenmaal zo uit. Maar dat is de enigste bocht in r2. De rest is allemaal groter dan 250 radius.
Met de servo gaat helemaal goed. Geen problemen! Wel gebruik ik daarvoor enkel de hxt900 servo. De Tg9 is te zwak. Ik test uiteraard de servos voordat ik verder ga
Cheerz
Re: De bouw van Stadt Schellenbach
Martin,
De servo's Turnigy TG9 en HXT900 zijn net nagenoeg net zo sterk, alleen de kwaliteit van de HXT900 is net wat beter als de TG9.
Verder ligt het er strak in hoor! Gauw ff die soldeerbout opstoken zodat je die 2 draadjes kan solderen en kan rijden!
De servo's Turnigy TG9 en HXT900 zijn net nagenoeg net zo sterk, alleen de kwaliteit van de HXT900 is net wat beter als de TG9.
Verder ligt het er strak in hoor! Gauw ff die soldeerbout opstoken zodat je die 2 draadjes kan solderen en kan rijden!
Re: De bouw van Stadt Schellenbach
Tjeee wat een Joekel van een baan
daar ben ik met mijn 2440 x 1050 maar een klein dwergje bij
ik volg dit draadje op de voet , wie weet valt er nog heel veel te leren voor mij
zodat ik een klein beetje de grond beginselen van plaatsen , van de servo's weet
maar ziet er toch ingewikkeld uit , dat gaat nog wat worden als ik bezig gaat met ombouwen
maar eerst even geduldig wachten tot de benodigde materialen binnen zijn
Vr. Gr. Fred
daar ben ik met mijn 2440 x 1050 maar een klein dwergje bij
ik volg dit draadje op de voet , wie weet valt er nog heel veel te leren voor mij
zodat ik een klein beetje de grond beginselen van plaatsen , van de servo's weet
maar ziet er toch ingewikkeld uit , dat gaat nog wat worden als ik bezig gaat met ombouwen
maar eerst even geduldig wachten tot de benodigde materialen binnen zijn
Vr. Gr. Fred
Re: De bouw van Stadt Schellenbach
Ik had eigenlijk al verwacht na de voortgang van de afgelopen dagen dat er inmiddels bewegende beelden waren.
J. ik denk dat die eerste bocht geen issues oplever, doet hij het wel dan kan je vast wel via dynamo baanvakken uitsluiten voor te lange treinen. ( en anders moet onze vriend maar koploper gaan gebruiken )
J. ik denk dat die eerste bocht geen issues oplever, doet hij het wel dan kan je vast wel via dynamo baanvakken uitsluiten voor te lange treinen. ( en anders moet onze vriend maar koploper gaan gebruiken )
Hills and Meadows on social media
For Hills and Meadows video channel please click here
For Hills and Meadows on facebook please click here
For Hills and Meadows video channel please click here
For Hills and Meadows on facebook please click here
Re: De bouw van Stadt Schellenbach
Hee ja, hahaha, natuurlijk moet dat kunnen. Maar ik ben benieuwd naar de combinatie relatief scherpe bochten i.c.m. die scherpe wissels. Maar laat ik niet onvermeld dat de boel er allemaal zéér strak bij ligt zo.
Domb, schiet eens op met die film!
J.
Domb, schiet eens op met die film!
J.
-
Onderwerp starter - Elektronica/Commercieel
- Berichten: 4945
- Lid geworden op: 01 mei 2010 14:59
- Locatie: Ermelo
Re: De bouw van Stadt Schellenbach
Jajajaaaa komt eraan uberstormbahnfurher Flyboy J,
Vandaag even met wat nieuws bezig geweest naast rails leggen (nog 6 sporen te gaan). Want over een paar weken komt de nieuwe iTrain 3.3 uit en daar zitten een paar gave nieuwe features in. 1 Daarvan is wel mijn favo en die heb ik met de nieuwe software van de OC32 getest. Met de nieuwe software van de OC32 kan je nu ook van een uitgang een ingang maken. Zou je denken wat heb ik eraan? Je kan dan met een schakelaar of drukknop of reedcontact whatever acties door de OC32 laten uitvoeren. Een van die acties is feedback. Dit is een stukje terugkoppeling aan de software over de stand van een uitgang. Wat is er nu zo verrekte handig aan? Ik heb nu 3 drukknopjes op de baan geplaatst, elke drukknop activeert een knop in iTrain waaronder het commando om alles te starten, te stoppen of te pauzeren. Ik kan nu dus met 1 druk op de knop de alle treinen starten of stoppen.
Maar dat was niet het enigste, de OC32 kan nu middels een dure term "xtended adressing" 16x 96 oc32's modules aansturen op 1 bus. Ook die integratie in iTrain heb ik vanavond getest en het werkt prettig.
Maar goed genoeg gelult over itrain en de OC32, morgen gaan we weer braaf spoortjes leggen hoor
Daarna nog een stuk of 8 relaisprinten bakken en een heleboel draadjes trekken
Groetjes
Vandaag even met wat nieuws bezig geweest naast rails leggen (nog 6 sporen te gaan). Want over een paar weken komt de nieuwe iTrain 3.3 uit en daar zitten een paar gave nieuwe features in. 1 Daarvan is wel mijn favo en die heb ik met de nieuwe software van de OC32 getest. Met de nieuwe software van de OC32 kan je nu ook van een uitgang een ingang maken. Zou je denken wat heb ik eraan? Je kan dan met een schakelaar of drukknop of reedcontact whatever acties door de OC32 laten uitvoeren. Een van die acties is feedback. Dit is een stukje terugkoppeling aan de software over de stand van een uitgang. Wat is er nu zo verrekte handig aan? Ik heb nu 3 drukknopjes op de baan geplaatst, elke drukknop activeert een knop in iTrain waaronder het commando om alles te starten, te stoppen of te pauzeren. Ik kan nu dus met 1 druk op de knop de alle treinen starten of stoppen.
Maar dat was niet het enigste, de OC32 kan nu middels een dure term "xtended adressing" 16x 96 oc32's modules aansturen op 1 bus. Ook die integratie in iTrain heb ik vanavond getest en het werkt prettig.
Maar goed genoeg gelult over itrain en de OC32, morgen gaan we weer braaf spoortjes leggen hoor
Daarna nog een stuk of 8 relaisprinten bakken en een heleboel draadjes trekken
Groetjes
-
Onderwerp starter - Elektronica/Commercieel
- Berichten: 4945
- Lid geworden op: 01 mei 2010 14:59
- Locatie: Ermelo
Re: De bouw van Stadt Schellenbach
Vandaag heb ik een flinke mijlpaal bereikt!!! Dus weer tijd voor een update:
De afgelopen week ben ik tussen de bedrijven door bezig geweest om het schaduwstation dicht te leggen met Peco Code 80 rails. En vandaag is het dan eindelijk gelukt! Zie hier het resultaat:
Ondertussen heb ik ook de wissels ingevoerd in iTrain, een klein overzicht van het schakelboord voor SS3:
Komende week ga ik starten met de bedrading, dat zal een beste karwei worden. Daarbij moet ik nog 8 HPP4 relaisprinten solderen en plaatsen voor de blokschakelingen.
Dus stay tuned!!!!
De afgelopen week ben ik tussen de bedrijven door bezig geweest om het schaduwstation dicht te leggen met Peco Code 80 rails. En vandaag is het dan eindelijk gelukt! Zie hier het resultaat:
Ondertussen heb ik ook de wissels ingevoerd in iTrain, een klein overzicht van het schakelboord voor SS3:
Komende week ga ik starten met de bedrading, dat zal een beste karwei worden. Daarbij moet ik nog 8 HPP4 relaisprinten solderen en plaatsen voor de blokschakelingen.
Dus stay tuned!!!!
Re: De bouw van Stadt Schellenbach
Goeie god zeg wat een sporen. Niet normaal! Kun je dat nog wel een beetje schoonhouden?
Absoluut imposant.
J.
Absoluut imposant.
J.
Re: De bouw van Stadt Schellenbach
Petje af vent
Mvg,
Ad
Mvg,
Ad
Ons baantje GeordieBurgh (is niet meer), klikker-die-klik hier.
DCC | NL '80 tot heden | Fleischmann Piccolo / Peco | 3D Modellen
Als je het niet meer trekt moet je duwen... :D
DCC | NL '80 tot heden | Fleischmann Piccolo / Peco | 3D Modellen
Als je het niet meer trekt moet je duwen... :D
-
- Berichten: 750
- Lid geworden op: 16 nov 2008 23:52
- Locatie: vlakbij Gouda
Re: De bouw van Stadt Schellenbach
Hoi Martin,
Na een minuut toen mijn ik mijn mond weer dicht kon krijgen, heb ik de bovenstaande foto's aan mijn vrouw laten zien, zij was ook flink verbaasd
Waar haal je de tijd en energie vandaan? Diep respect voor je doorzettingsvermogen
Heel veel succes met jouw baan,
groetjes,
Hans
Na een minuut toen mijn ik mijn mond weer dicht kon krijgen, heb ik de bovenstaande foto's aan mijn vrouw laten zien, zij was ook flink verbaasd
Waar haal je de tijd en energie vandaan? Diep respect voor je doorzettingsvermogen
Heel veel succes met jouw baan,
groetjes,
Hans
Deutsche Bundesbahn tijdperk III/DCC Multimaus Pro/Z21-Wifi
Bayern-Wuerttemberg: http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=8881
Bayern-Wuerttemberg: http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=8881
-
- Moderator
- Berichten: 4685
- Lid geworden op: 12 mar 2013 00:37
- Locatie: West Brabant
- Contacteer:
Re: De bouw van Stadt Schellenbach
...
Groetjes
Hoontje
Webshop Hoontje.nl
Hoontje's Creative World op dit forum
[Modulebaan Gilze-Rijen] en [Tilburg Goederen] [Station Gilze-Rijen en Tilburg Goederen] in aanbouw
[Beursbaan Gzve/Gzva] "Kamp Rijen"
[Youtube] Hoontje's How To... in beeld en geluid
Hoontje's Creative World op dit forum
[Modulebaan Gilze-Rijen] en [Tilburg Goederen] [Station Gilze-Rijen en Tilburg Goederen] in aanbouw
[Beursbaan Gzve/Gzva] "Kamp Rijen"
[Youtube] Hoontje's How To... in beeld en geluid
Re: De bouw van Stadt Schellenbach
veel plezier met die 2 draadjes, kijk er naar uit als je wat treinen laat rijden
Hills and Meadows on social media
For Hills and Meadows video channel please click here
For Hills and Meadows on facebook please click here
For Hills and Meadows video channel please click here
For Hills and Meadows on facebook please click here
-
Onderwerp starter - Elektronica/Commercieel
- Berichten: 4945
- Lid geworden op: 01 mei 2010 14:59
- Locatie: Ermelo
Re: De bouw van Stadt Schellenbach
Adhd powerrrrrr. Hihiepocheales denken schreef:Hoi Martin,
Na een minuut toen mijn ik mijn mond weer dicht kon krijgen, heb ik de bovenstaande foto's aan mijn vrouw laten zien, zij was ook flink verbaasd
Waar haal je de tijd en energie vandaan? Diep respect voor je doorzettingsvermogen
Heel veel succes met jouw baan,
groetjes,
Hans
Kwestie van je tijd efficiënt indelen en een goedgezinde vrouw