Niet mijn favoriete klusje, maar ja, het moet wel een beetje leuk en afwisselend worden.
Dus hierbij een eerste poging.

Even wat uitleg.
Centraal staat het station (rood) dat (uiteraard) in een flauwe boog ligt. Twee doorgaande sporen en een kopspoortje. Daarbij 2 sporen om goederentreinen te stallen, zodat die snellere treinen kunnen laten passeren.
Aan een zijde (rechtsonder) kun je het station verlaten om de helix in of uit te rijden (blauw). Aan de andere zijde (links) verdwijnt het spoor in een tunnel. Het spoor daalt daar en gaat parallel aan de tafelrand lopen, maar dan op niveau -1. Een klein stukje is zichtbaar als paradespoor (tussen de streepjes). Het roze spoor sluit weer aan op het station. Dit alles om wat afwisseling in de treinenloop te krijgen.
Er zitten 2 keerlussen ingebouwd. Schaduwstation 2 (bovenin) dient om treinen tijdelijk te bergen of te laten keren.
Het meeste spoor is verborgen, wat je ziet is het station, het paradespoor en het bergspoor rechtsonder.
Er zitten nog wel wat uitdagingen in, maar dit is het idee. Ergens wil ik nog een stad erin hebben, maar hoe weet ik nog niet...
OK, schiet er maar op.