Hallo allemaal,
Na wat omstandigheden kon ik helaas niet eerder meer reageren maar hier alsnog het eerste deel van mij review.
2 dagen na de betaling had ik de bestelling al in de bus uiterst snelle bezorging dus terwijl in de voorwaarden staat dat het 2 weken kan duren. Wat mij betreft heel positief dus. De eerste indruk van de envelop die ik thuiskreeg leek erg dun. (tja, was alleen maar plastic bouwpakketten gewend). Het was wel heel stevig en goed verpakt zodat het moeilijk te vouwen is. Mijn eerste indruk was dus hoopgevend om het meteen open te maken

.
Hier dan de verpakking die ik in de bus aantrof:
Ik kon natuurlijk niet wachten en heb meteen de envelop geopend om te kijken hoe het eruit zag

. (overigens ik heb gekozen om de handleiding zelf te printen ipv mee te laten leveren.)
Nou wat ik dus besteld heb, een Erfafscheiding (Luxe muur met gebogen Panelen) en een Wachterswoning van het thema Klokkenlaan.
Even in detail wat je zoal krijgt aangeleverd als bouwpakket.
De erfafscheiding:
Wachterswoning:
En zeg nou zelf, daar gaan je handen toch van jeuken als je de onderdelen zo gedetailleerd ziet?
Conclusie:
D eerste indruk is al met al boven mijn verwachtingen, kwalitatief zeer professioneel geleverd en onbeschadigd (dat is wel eens anders met de post). Het enige puntje is dat vooral de grotere onderdelen makkelijk loslaten van het geheel, dus daar moet je enigzins op letten als je het uit de verpakking haalt.
Na de handleiding van internet gedownload te hebben, moet ik zeggen dat die heel gedetailleerd met foto's is en er goede tips in staan die ik natuurlijk ga gebruiken om dit te gaan bouwen.
De review van de bouw kunnen jullie snel verwachten
mvg,
Patrick