Adriaan schreef:Ik heb een dubbelspoor.
Op één baan ATF gedaan.
Resultaat: absoluut geen verbetering.
De locs reden al heel goed, maar je hebt goed, beter en best.
Dus het flesje ATF blijft dicht.
Ik vraag me ook af of het op den duur geen vervuiling aantrekt.
Ik hoef geen discussie hierover hoor.
Dit is mijn ervaring en daar zult u het mee moeten doen.
Ik vraag mij af of ze dat spul ook op modelspoorclubs gebruiken, dat zijn dé experts.
Goeie groet van een heer.
Beste Adriaan,
Heel jammer dat het bij jou niet werkt, vreemd want je leest alleen maar positieve berichten over ATF.
Zelf kan ik dit ook onderschrijven, het werkt gewoon. Met die vervuiling aantrekken heb ik niet zo veel gemerkt, wel toen ik vroeger lekker zat te gummen met een railreinigingsgum, ja toen kreeg je heel fijne krasjes boven op de railstaaf....
Waar ik graag nog op wilde reageren is jouw stelling dat modelspoorclubs de experts zijn...
Nou Adriaan ik kan je vertellen hoe vaak ik in Nederland, maar ook in Keulen en Stuttgart op beurzen heb staan kijken naar modulenbanen met gekromde tenen. Vooral in ons landje kunnen ze er vaak wat van, een 1200 in knalgeel in een Alpenlandschap tijdperk III, treinsamenstelling die kant nog wal raken en allerlei tijdperken door elkaar gebruiken. Let wel, ieder zijn ding maar je doet heel wat mensen hier op het forum met prachtige modelbanen te kort door te zeggen dat alleen modelclubs de echte experts zijn.....
Hoop dat je toch dat ATF flesje eens open maakt!
Groet,
Hans.