ik zal me ook even voorstellen
ik zal me ook even voorstellen
Mijn naam is Matthias Bouwmeester ben 39 jaar getrouwd en vader van 2 kinderen van 7 en 10 jaar oud.
Mijn hele leven ben ik al weg van alles wat met spoorwegen te maken heeft. heb dan ook eigenlijk al sinds mijn 4 jaar een modelbaan gehad in verschillende schalen.
Rond mijn 18e heb ik de overstap gemaakt naar N spoor. heb toen een tijdje een baan gehad bij mijn ouders op zolder.
Inmiddels getrouwd en een zoon die ook helemaal weg is van treinen begon het toch weer te kriebelen. Heb toen de overstap gemaakt naar Marklin HO. inmiddels ben ik alweer 3 jaar verder en heb onlangs besloten om de HO baan weg te doen en weer over te stappen naar N spoor.
De komende tijd ga ik me oriënteren wat er allemaal op het forum staat en of ik nog handige tips kan gebruiken van het forum. Verder ga ik ook sleutelen aan een baanplan welke ik wil gaan realiseren bij ons op de zolder heb daar een deel van tot mijn beschikking.
gr matthias
Mijn hele leven ben ik al weg van alles wat met spoorwegen te maken heeft. heb dan ook eigenlijk al sinds mijn 4 jaar een modelbaan gehad in verschillende schalen.
Rond mijn 18e heb ik de overstap gemaakt naar N spoor. heb toen een tijdje een baan gehad bij mijn ouders op zolder.
Inmiddels getrouwd en een zoon die ook helemaal weg is van treinen begon het toch weer te kriebelen. Heb toen de overstap gemaakt naar Marklin HO. inmiddels ben ik alweer 3 jaar verder en heb onlangs besloten om de HO baan weg te doen en weer over te stappen naar N spoor.
De komende tijd ga ik me oriënteren wat er allemaal op het forum staat en of ik nog handige tips kan gebruiken van het forum. Verder ga ik ook sleutelen aan een baanplan welke ik wil gaan realiseren bij ons op de zolder heb daar een deel van tot mijn beschikking.
gr matthias
-
- Moderator
- Contacteer:
Re: ik zal me ook even voorstellen
Welkom op het forum.
Succes met inlezen. enne als je door de bomen het bos niet meer kunt zien, vragen staat vrij!
Groetjes,
Hoontje
Succes met inlezen. enne als je door de bomen het bos niet meer kunt zien, vragen staat vrij!
Groetjes,
Hoontje
Webshop Hoontje.nl
Hoontje's Creative World op dit forum
[Modulebaan Gilze-Rijen] en [Tilburg Goederen] [Station Gilze-Rijen en Tilburg Goederen] in aanbouw
[Beursbaan Gzve/Gzva] "Kamp Rijen"
[Youtube] Hoontje's How To... in beeld en geluid
Hoontje's Creative World op dit forum
[Modulebaan Gilze-Rijen] en [Tilburg Goederen] [Station Gilze-Rijen en Tilburg Goederen] in aanbouw
[Beursbaan Gzve/Gzva] "Kamp Rijen"
[Youtube] Hoontje's How To... in beeld en geluid
-
Ik sluit me geheel bij Hoontje aan.
vr gr
Rob
Het kan altijd beter, maar soms moet je gewoon tevreden zijn.
Rob
Het kan altijd beter, maar soms moet je gewoon tevreden zijn.
Matthias,
Ook namens mij welkom op het forum, informatie is hier te kust en te keur aanwezig, alsmede verschrikkelijk mooie voorbeelden.
Heb je voor je nieuwe baan nagedacht over welk land, tijdperk en besturing ???
groetjes,
Bert
Ook namens mij welkom op het forum, informatie is hier te kust en te keur aanwezig, alsmede verschrikkelijk mooie voorbeelden.
groetjes,
Bert
-
welkom hier op het forum!
groeten Richard
groeten Richard
http://www.delftsemodelbouwvereniging.nlgevestigd op de Kleveringweg 19, unit 4B in Delft
ik denk zelf een Duitse baan te gaan maken in tijdperk IV en later. Besturing wil ik graag digitaal gaan doen zoveel mogelijk. ben druk bezig met baanplan maken is al bijna klaar zal hem daarna postenWablo schreef:Matthias,
groetjes,
Bert
Hallo Matthias,
Welkom op het forum.
m.vr.gr.
Hans
Welkom op het forum.
m.vr.gr.
Hans
XPS, Fleischmann Piccolo, AnyRail, iTrain
Mijn baan op dit forum: XPS-baan
Mijn baan op dit forum: XPS-baan
Welkom Matthias op het N - forum .
m.v.g. Sjaak
m.v.g. Sjaak
TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093