Tja Joost.....dan moet je 'm maar eens hier langsbrengen. 220 heb ik ook uitgerekend ja, en dat is voor die oude tweedehands ICE 1 voor mij wat veel vrees ik. Überhaupt moet ik nog wat tussenwagons regelen. Eerst dat ding mooi rijdend krijgen. Dat had ik laatst wederom voor mekaar, maar nu weigert ie dienst, dus even kijken of de decoder nog wel alive is. Dat van die gloeilampen klopt, echter zijn bij mij de lichtgeleiders afgebroken dus is het licht ietwat tam. Met LED's lijkt het me mooier, vandaar.
Al een paar dagen lang rijd ik tot volle tevredenheid een eind weg met de baan. Tussendoor gewoon een uur de hond uitlaten, en bij thuiskomst nog altijd geen ontsporingen of allerlei andere storingen. Het kán wel dus!
Een paar fotootjes. Mijn eerste echte functionele dubbeltractie. Ohja, dat experiment met 2x BR 143 en ertussen een paar DoSto-wagons was ook een redelijk succes. De Trix heeft helaas van die grote wielen en dat wil nog wel eens kortsluiten op één bepaad wissel in de baan.
De lillike spiraal heb ik even uit de foto gesneden....
De nieuwe perronlampjes. Dat voetje werk ik UITERAARD nog weg, want dat is te plastiek om aan te zien. Dat hele perron moet nog wat meer aangekleed ook. Eerdaags maar eens naambordjes maken ofzo. Zelfs iemand op het N-event in Hillywood had daar nog commentaar op. Er moeten nog 5 lampjes bij ofzo, en dan is het eilandperron wel klaar. Voor het 'muur'perron moet ik nog wat anders verzinnen.....
Goed, vanavond lekker door met rijden en dan wellicht zit er nog een fotomomentje in. Maar om die foto's van
Bob te evenaren is wel een heule heule opgave.
J.