Er is wel genoeg plek bovenin de cabine, dus ik heb de decoder Kuehn N45 van een stukje krimpkous voorzien. Heel voorzichtig met de soldeerbout iets verwarmd, zodat het net blijft zitten. Aan de motor heb ik de oranje en grijze draad direct gesoldeerd, wel het soldeer heel plat houden, anders gaat de kap er niet overheen. De rode en zwarte draad kon ik achter blokjes leiden, want anders komen ze tegen de tandwielen aan.
Een kleine led werd voorin geplaatst, de draden zo plat mogelijk gehouden, weerstandje ertussen. De led werd grotendeels zwart geverfd, anders zie je het licht onderuit de loc komen.
Met de standaardinstellingen wilde de loc al mooi rijden, maar nog te hard. CV5 heb ik daarom op 60 gezet. In iTrain de snelheid ingemeten, loopt mooi traag.
Nu wilde de kap vrijwel sluiten, alleen bij de bufferbalk bleef een spleetje, waardoor licht scheen. Daar heb ik een stukje krimpkous tussen gedaan, dat is lekker flexibel.
Uiteindelijk is er nu weer een loc bij, die dienst kan gaan doen met drie coupé rijtuigen. Door de vijf wielen loopt de loc ook mooi over wissels heen.


