ik zat mijn eigen draadje nog eens vanaf het begin door te bladeren.
met een glimlach en hoofdschuddend de eerste vorderingen van de bouw van de Geinbaan weer met plezier zitten lezen.
werd door de diverse forumleden welkom geheten en vriendelijk op mijn eerste fouten gewezen.
één van de eersten die mij welkom heette was Rob Schellenbach.
aan hem terug denkend kwam weer boven dat met hem ik heeel veel keertjes contact heb gehad over de Geinbaan.
ook heb ik van hem een voor mij nostalgische BR 23 gekregen waar hij toch niets meer mee deed en voor hem volledig overtollig was.
nu klikte ik op zijn naam om in de ledenlijst terecht te komen om te kijken waar woonde hij ook al weer.
hard kwam bij mij binnen dat opgevraagde naam niet bestond.
dit gegeven kwam bij mij erg hard binnen.
Rob Schellenbach is een paar jaar geleden overleden na heel veel jaren toch wel lid van ons forum te zijn geweest.
hij stond een ieder met raad en daad terzijde en kan alleen maar met warme gevoelens aan hem terug denken.
Volgens mij is complete treinnenspul toen bij Martin Domburg terecht gekomen waar na Stadt Schellenbach is geboren
dat hij nu als onbekende in de leden lijst wordt genoemd klopt voor geen meter.
ik heb een poosje na zijn overlijden H@NS erop geattendeerd dat het wel pijnlijk was dat Rob Schellenbach op zijn verjaardag nog genoemd werd onderaan het forumoverzicht "verjaardagen,wie is er jarig vandaag "
Kreeg toen terug van H@ns is gecorrigeerd.
er niet bij stilstaand dat dit corrigeren verwijderen betekende.
ik vind dat als bekend is dat een forumlid, wie dan ook, is overleden dit in de ledenlijst best vermeld mag worden onder vermelding van overlijdensdatum o.i.d.
want betekend voor mij dat een ieder die nu lid is en waarvan bekend wordt dat die persoon is overleden hij/zij in de prullenbak terechtkomt en dan het predicaat meekrijgt nooit bestaan of onbekend.
als dit ook mijn voorland wordt net als vele oudere leden onder ons ik dat toch een pijnlijke zaak vind ik.
mijn vraag is dan ook concreet kunnen jullie daar een andere regeling of wat dan ook voor verzinnen die een wat humanitaire der wijze van administratie weer geeft. zodat wij als we er straks niet meer zijn toch wel op een bepaalde manier blijven bestaan en zeker niet als onbekend worden omschreven.
brainstormen mannen