Voor de gangbare merken zijn er databanken.
Weet iemand van het bestaan af van databanken voor kleinserie fabrikanten als ths en tds?
Ik heb laatst namelijk van ths op ebay een 3 delige strukton set ontdekt
en vraag me sindsdien af wat er nog meer aan (nederlands) spul door deze fabrikanten door de jaren heen op de markt is gebracht.
Of is dit een gevalletje contact opnemen met de desbetreffende fabrikant?
Gr, irvin
databank ths/tds/...?
Re: databank ths/tds/...?
irvin schreef:Voor de gangbare merken zijn er databanken.
Weet iemand van het bestaan af van databanken voor kleinserie fabrikanten als ths en tds?
Ik heb laatst namelijk van ths op ebay een 3 delige strukton set ontdekt
en vraag me sindsdien af wat er nog meer aan (nederlands) spul door deze fabrikanten door de jaren heen op de markt is gebracht.
Of is dit een gevalletje contact opnemen met de desbetreffende fabrikant?
Gr, irvin
Kijk eens op de Ns in N spoor site
www.ns1op160.tk
Ik zou me moeten schamen ik heb hem tussen mijn favorieten staan...
Alleen staat de set die ik via ebay gekocht heb er niet tussen
Het is de 1331, nou staat er op www.ns1op160.tk wel 3x de 1300 of is dit daar dan de set uitvoering van?
Gr, irvin
Het is de 1331, nou staat er op www.ns1op160.tk wel 3x de 1300 of is dit daar dan de set uitvoering van?
Gr, irvin
Welke set bedoel je? Er zijn meerdere setjes geweest en Alexander maakte soms nog wel eens vreemde nrs tov de catalogus (Die aangehouden is).irvin schreef:Ik zou me moeten schamen ik heb hem tussen mijn favorieten staan...
Het is de 1331, nou staat er op http://www.ns1op160.tk wel 3x de 1300 of is dit daar dan de set uitvoering van?
Gr, irvin
Misschien heb ik dezelfde set en kan ik het nummer nagaan (eventueel op de certificaten die er bij afgegeven zijn)
beter laat dan nooit...
Ik kwam vandaag toevallig een foto van de set in zijn geheel tegen op je site bij de koelwagens als idd de ths 1300.
Op het doosje van de set die ik thuis heb staat dus 1331.
Ik heb er geen certificaten bij, of ze zouden onderin het doosje moeten zitten, maar dat kan ik nu niet uitzoeken ben nl. niet thuis.
Fotootje van de 1331: klikken voor xxl
Gr,irvin
Ik kwam vandaag toevallig een foto van de set in zijn geheel tegen op je site bij de koelwagens als idd de ths 1300.
Op het doosje van de set die ik thuis heb staat dus 1331.
Ik heb er geen certificaten bij, of ze zouden onderin het doosje moeten zitten, maar dat kan ik nu niet uitzoeken ben nl. niet thuis.
Fotootje van de 1331: klikken voor xxl
Gr,irvin
Dat is de set THS 1300
jouw set is de 31e zo te zien
Alle items die er los op stonden als 1300a/b/c zijn samen ondergebracht in 1 artikel nummer.
Dit nav diverse wijzigingen onder water in de site
jouw set is de 31e zo te zien
Alle items die er los op stonden als 1300a/b/c zijn samen ondergebracht in 1 artikel nummer.
Dit nav diverse wijzigingen onder water in de site