Hallo allemaal.
ik ben Mark en heb altijd een H0 baan gehad. Nu ga ik dat allemaal verkopen en ga ik naar n toe.Dit doe ik omdat ik met de beschikbare ruimte wat ik heb dan wat meer kan maken. Ik hou namelijk van veel treinbewegingen en dat moet dan wat meer lukken als ik over ga naar n spoor.
Ik heb al samen met mijn vrouw een klein n baantje gemaakt in de salontafel dus helemaal onbekend ben ik er niet mee.
Als ik strak de oude H0 baan afgebroken heb ga ik n spulletjes aanschaffen. Bedoeling is om digitaal te gaan rijden met koploper.
M.v.g. Mark
Even voorstellen
Re: Even voorstellen
Welkom op het forum Mark. Dat klinkt als een uitgebreid baanplan wat er tzt gaat komen, ik ben benieuwd.
Groeten,
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
hoi Maarten,
Daar ben ik zelf ook benieuwd naar
M.v.g. Mark
Daar ben ik zelf ook benieuwd naar
M.v.g. Mark
N spoor digitaal met Twin Center en Koploper
-
- Contacteer:
Welkom
Met vriendelijke groet,
Ronald
N-spoor liefhebber
Bouw projecten: Brug bij oosterbeek, O+K MEC502, BAM Meetrijtuig, Stalen D, bagagerijtuig
Lid van: Delftse Modelbouw Vereniging
Ronald
N-spoor liefhebber
Bouw projecten: Brug bij oosterbeek, O+K MEC502, BAM Meetrijtuig, Stalen D, bagagerijtuig
Lid van: Delftse Modelbouw Vereniging
-
Welkom Mark. De laatste tijd zie ik veel aanmeldingen op het forum van hobbyisten die overstappen van H0 naar N, (hebben eindelijk het licht gezien ). Veel plezier met N Mark, het is een dankbaar formaat als je niet meteen een "balzaal" te beschikking hebt om te bouwen.
Vriendelijke groetjes Nico.
ESU 50210 ECoS 2.1 centrale 6A
Peco code 80 SeTrack
Rosoft decoders
Mac Mini 2020 met macOS Big Sur
iTrain 5 Standard.
Railmodeller Pro
Mijn Baan BunderBahN
Toekomstige baan BunderBahN 2
ESU 50210 ECoS 2.1 centrale 6A
Peco code 80 SeTrack
Rosoft decoders
Mac Mini 2020 met macOS Big Sur
iTrain 5 Standard.
Railmodeller Pro
Mijn Baan BunderBahN
Toekomstige baan BunderBahN 2
Hallo Mark,
Welkom op het forum.
Ik zou best een H0-baan kwijt kunnen, maar heb toch gekozen voor N, niet zozeer vanwege de treinbewegingen, maar vanwege de uitgebreide scenery die ik wil maken.
m.vr.gr.
Hans
Welkom op het forum.
Ik zou best een H0-baan kwijt kunnen, maar heb toch gekozen voor N, niet zozeer vanwege de treinbewegingen, maar vanwege de uitgebreide scenery die ik wil maken.
m.vr.gr.
Hans
XPS, Fleischmann Piccolo, AnyRail, iTrain
Mijn baan op dit forum: XPS-baan
Mijn baan op dit forum: XPS-baan
Welkom Mark op n het N - forum .
mvg Sjaak
mvg Sjaak
TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093