Mocht er iemand een nieuw 3D project willen starten, dan zou ik graag deze ICK BD willen aanbevelen.
Misschien alleen de deur voor een Fleischmann ick rijtuig?
ICK BD wens
-
Onderwerp starter - Berichten: 993
- Contacteer:
ICK BD wens
Met vriendelijke groet,
Ronald
N-spoor liefhebber
Bouw projecten: Brug bij oosterbeek, O+K MEC502, BAM Meetrijtuig, Stalen D, bagagerijtuig
Lid van: Delftse Modelbouw Vereniging
Ronald
N-spoor liefhebber
Bouw projecten: Brug bij oosterbeek, O+K MEC502, BAM Meetrijtuig, Stalen D, bagagerijtuig
-
- Moderator
- Contacteer:
Re: ICK BD wens
Ronald, ik wil best wat tekenen... Kun je me helpen aan bronmateriaal? Daarnaast ben ik nog niet heel bedreven in 3D tekenen, dus verwacht niet dat het in 2 weken gedaan is
Groetjes
Hoontje
Groetjes
Hoontje
Webshop Hoontje.nl
Hoontje's Creative World op dit forum
[Modulebaan Gilze-Rijen] en [Tilburg Goederen] [Station Gilze-Rijen en Tilburg Goederen] in aanbouw
[Beursbaan Gzve/Gzva] "Kamp Rijen"
[Youtube] Hoontje's How To... in beeld en geluid
Hoontje's Creative World op dit forum
[Modulebaan Gilze-Rijen] en [Tilburg Goederen] [Station Gilze-Rijen en Tilburg Goederen] in aanbouw
[Beursbaan Gzve/Gzva] "Kamp Rijen"
[Youtube] Hoontje's How To... in beeld en geluid
-
Onderwerp starter - Berichten: 993
- Contacteer:
Alwin, Helaas heb ik geen tekeningen gevonden van de ICK BD.
Met vriendelijke groet,
Ronald
N-spoor liefhebber
Ronald
N-spoor liefhebber
Chris van het Groterdamproject heeft er een in H0. Zie hier voor de link:https://www.hetgroterdamproject.nl/inde ... oco-ick-bd
De deur lijkt verdacht veel op die van een plan W / DB Silberling, ik zou zelf gaan hakken en zagen als ik jou was. Geen 3D tekening voor nodig. Ik heb nog wel een plan W over mocht je die nodig hebben...
Gr, Casper
De deur lijkt verdacht veel op die van een plan W / DB Silberling, ik zou zelf gaan hakken en zagen als ik jou was. Geen 3D tekening voor nodig. Ik heb nog wel een plan W over mocht je die nodig hebben...
Gr, Casper