Kan het kleiner ?

Laat anderen meegenieten van je N-spoorbaan / Collectie.
Plaats reactie

Onderwerp starter
Re1044

Kan het kleiner ?

Bericht door Re1044 »

Het idee is om met beperkte middelen , een klein baantje te maken met restant materialen , zoals sommigen hier al doen , ook om mensen te bewegen dat je niet persé de plezier van een grote baan hoeft te hebben of een baan in de kamer ,hobbykamer slaapkamer of ergens anders .
Het plezier wat je kan hebben op een klein oppervlak die je voorjezelf bepaalt in hoever je wilt gaan in aankleding , exploitatie en detailering.
Ik ben maar alvast zo begonnen , met het doel dat je zelfs in N nog volop plezier kunt hebben ook als je denkt dat je voor N geen ruimte hebt .

Afbeelding

Mijn ´bakbaantje´is nu 25xm x 15cm (L x B) , ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die ervaringen of ideeen hebben voor anderen .

Alex

tv_man

Re: Kan het kleiner ?

Bericht door tv_man »

Ziet eruit als een goed begin zo! Ga je er nog een bewegend element in bouwen of is het in de eerste plaats een statisch diorama? (ik zie links misschien ruimte voor een fiddle yard) En zoals je zegt, we hebben inmiddels een aardige verzameling kleinere bouwwerken hier op het forum.

- Norman

Altenburg an der Donau (huidig project)
Trambaan (diorama)
Békaháza (ontmanteld in 2020)
Irgendhausen (ontmanteld in 2011)

Onderwerp starter
Re1044

Bericht door Re1044 »

de bedoeling is dat het een baantje wordt om mee te rijden maar ook voor hetgene wat ik al heb , ik heb diverse treinen uit diverse landen , en een Tjech ga je niet met een Nederlander laten rijden tenzij je er heel vrij in bent .

Alex

tv_man

Bericht door tv_man »

Duidelijk. En ik begrijp het heel goed dat je treinen het liefst in hun natuurlijke habitat wilt laten rijden als het ook maar even kan. Zal de bouw volgen!

- Norman

Altenburg an der Donau (huidig project)
Trambaan (diorama)
Békaháza (ontmanteld in 2020)
Irgendhausen (ontmanteld in 2011)
Plaats reactie