Plan E minitrix slepers?
Plan E minitrix slepers?
Hallo,
Ik wil al mijn Minitrix Plan E rijtuigen gaan voorzien van verlichting.....
Welke slepers moet ik daarvoor gebruiken want de orginele van Minitrix zijn er volgens mij niet meer?
Groet,
Raymond
Ik wil al mijn Minitrix Plan E rijtuigen gaan voorzien van verlichting.....
Welke slepers moet ik daarvoor gebruiken want de orginele van Minitrix zijn er volgens mij niet meer?
Groet,
Raymond
Re: Plan E minitrix slepers?
Dankje voor je antwoord Hisko!
Maar ik heb deze bij andere rijtuigen geprobeerd en vind ze niet geweldig.....( zijn een beetje stug)
Het liefst heb ik de orginele van Minitrix maar kan ze nergens vinden..
Groet,
Raymond
Maar ik heb deze bij andere rijtuigen geprobeerd en vind ze niet geweldig.....( zijn een beetje stug)
Het liefst heb ik de orginele van Minitrix maar kan ze nergens vinden..
Groet,
Raymond
Hoi Raymond,
Zoek je deze?
Artikel nummer is E40025500 en leverbaar vanaf Matrix. H@ns kan je vast verder helpen bij het bestellen.
Zoek je deze?
Artikel nummer is E40025500 en leverbaar vanaf Matrix. H@ns kan je vast verder helpen bij het bestellen.
Met groet Rob
Charles Bukowski: 'The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.'
Tao Meng ,,Stilte is niet de afwezigheid van geluid. Stilte is de diepste klank."
Charles Bukowski: 'The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.'
Tao Meng ,,Stilte is niet de afwezigheid van geluid. Stilte is de diepste klank."
Anders die van mayerhofen gebruiken. Die zijn nog beter.
Kleine correctie, mayerhofen levert niet meer. Maar heb begrepen dat die van train-o-matic ook zeer goed zijn. Ik weet niet of die bij Hans verkrijgbaar zijn. Domburg heeft ze wel weet ik uit m'n hoofd.
Kleine correctie, mayerhofen levert niet meer. Maar heb begrepen dat die van train-o-matic ook zeer goed zijn. Ik weet niet of die bij Hans verkrijgbaar zijn. Domburg heeft ze wel weet ik uit m'n hoofd.
-
Deze zijn te koop bij modeltreinexpress in Vlaardingen
TO E307272
Met vr gr Ron
TO E307272
Met vr gr Ron
Hoi E40025500 die heb ik ook liggen ,
kun je overnemen.
Hoeveel heb je er nodig?
Grt. Jo
kun je overnemen.
Hoeveel heb je er nodig?
Grt. Jo
minitrix heeft 2 verschillende slepers lange en korte.
De E40025500 is de korte en de 40025600 de lange uitvoering.
En ze hebben ook nog een hele korte uitvoering.
Grt. Jo
De E40025500 is de korte en de 40025600 de lange uitvoering.
En ze hebben ook nog een hele korte uitvoering.
Grt. Jo
-
TrainOmatic heeft een nieuwe lijn slepers, hier zitten.ook geschikte voor deze wagons tussen.
Met vriendelijke groet, Mark
Lid van Modelspoorforum.nl zie mijn n baan: https://www.modelspoorforum.nl/viewtopic.php?t=12
Lid van Modelspoorforum.nl zie mijn n baan: https://www.modelspoorforum.nl/viewtopic.php?t=12