UIteraard moet de baan voorzien worden van bedrading. Deze was al aanwezig, maar onder de kerstboom vind ik het toch wel van belang dat het allemaal veilig en bullet proof is.
Daarom van een oude verpakking van kokosbrood een behuizing gemaakt voor (van links naar rechts) de bezetmelders, de PWM-regelaar om de verlichting te kunnen dimmen en de mosfet drivers voor de wissels.

De achterzijde wordt afgedekt met een provisorisch in elkaar geflanst afdakje, om te voorkomen dat er naalden op de sporen aan de achterzijde terechtkomen. Het afdakje is met magnetische snappers aan de achterzijde van de bergwanden bevestigd.

Aan de hoeksteunen, waarop het afdakje rust, zijn op railhoogte latjes bevestigd om te voorkomen dat rollend materieel van de tafel kan vallen mocht er ontsporing optreden.

En dan ziet het er nu zo uit. De houten rand is van pallethout gemaakt en voorkomt dat het losse tafelblad waarop het diorama is gebouwd van de LACK tafel glijdt.

Als laatste zal het afdak voorzien worden van een plastic gordijn van een donkere vuilniszak. Dan kan ook via de resterende openingen geen naalden op de rails komen en kan ik er eventueel toch bij als het nodig is.
Straks gaan we de kerstboom plaatsen en daarna kan ik alles verder aansluiten.