NS Energiewagen
-
Onderwerp starter - Kleinserie/Commercieel
NS Energiewagen
Gisteren heb ik een openstaand projectje opgepakt. De 3D-print van de NS Energiewagen (3DBuilder) had ik al enige tijd in bezit.
De verf en decals zitten er inmiddels op. Hier en daar moet ik nog wat roest en vuil aanbrengen. Ik zoek alleen nog een Minitrix koelwagen met kortkoppeling om als donor te dienen.
Weet iemand soms naar welke typenummers je dan moet gaan zoeken ?
De verf en decals zitten er inmiddels op. Hier en daar moet ik nog wat roest en vuil aanbrengen. Ik zoek alleen nog een Minitrix koelwagen met kortkoppeling om als donor te dienen.
Weet iemand soms naar welke typenummers je dan moet gaan zoeken ?
Re: NS Energiewagen
Dat ziet er netjes uit. Voor de donor hoef je niet per se op zoek naar een koelwagen, het onderstel van een Gs is hetzelfde en daar zijn er zat van. Bij mij zit er een 15295 onder, die heeft ook een zwart onderstel in tegenstelling tot het grijze onderstel van de koelwagens.
Ziet er mooi strak uit, staat bij ook nog steeds op het todo lijstje voor mijn trek/duw trein
Groet Guus,
Tijdperk 1957-1975, diesel, met Franeker als thema van mijn baan. Z21, iTrain Pro
Drie keer linksaf is ook rechtsaf.
Tijdperk 1957-1975, diesel, met Franeker als thema van mijn baan. Z21, iTrain Pro
Drie keer linksaf is ook rechtsaf.
Gaaf. Erg netjes geworden. Ben er ook mee bezig. De mijne is nog geel. Ben nog opzoek naar de decals, misschien kun je me er aan helpen?
Kijk ook eens op:
http://www.facebook.com/3dprintN/
Wil je de bestellijst /catalogus van 3dprintN magneetkoppelingen mail naar:
contact.3dprintn@gmail.com
N-spoor in regio Delft? =>www.d-mv.nl of www.facebook.com/delftsemodelbouwvereniging
http://www.facebook.com/3dprintN/
Wil je de bestellijst /catalogus van 3dprintN magneetkoppelingen mail naar:
contact.3dprintn@gmail.com
N-spoor in regio Delft? =>www.d-mv.nl of www.facebook.com/delftsemodelbouwvereniging
-
- Contacteer:
Heb ook ergens het kapje nog liggen, maar inderdaad geen decals. Hier zou ik ook mee geholpen worden
Met vriendelijke groet,
Ronald
N-spoor liefhebber
Bouw projecten: Brug bij oosterbeek, O+K MEC502, BAM Meetrijtuig, Stalen D, bagagerijtuig
Lid van: Delftse Modelbouw Vereniging
Ronald
N-spoor liefhebber
Bouw projecten: Brug bij oosterbeek, O+K MEC502, BAM Meetrijtuig, Stalen D, bagagerijtuig
Lid van: Delftse Modelbouw Vereniging
-
Hoi Paul / Ronald,
Ik heb voor jullie nog wel een setje witte decals beschikbaar. Ik heb destijds een vel met een paar van deze setje laten printen. De rode driehoekjes zijn overigens geprinte decals op een witte ondergrond. Die moet je even nauwkeurig uitsnijden.
Stuur anders even een PB.
Ik heb voor jullie nog wel een setje witte decals beschikbaar. Ik heb destijds een vel met een paar van deze setje laten printen. De rode driehoekjes zijn overigens geprinte decals op een witte ondergrond. Die moet je even nauwkeurig uitsnijden.
Stuur anders even een PB.
@Pieter, erg mooi strak kapje geworden zo!
@Rick, dat de Gs'en van Minitrix een geschikte donor zijn wist ik nog niet, en heb ik nu ook op de Shapeways pagina aangepast, bedankt!!
Fred
@Rick, dat de Gs'en van Minitrix een geschikte donor zijn wist ik nog niet, en heb ik nu ook op de Shapeways pagina aangepast, bedankt!!
Fred
Alles komt goed!
Volg 3Dbuildr ook op Facebook, Instagram en Youtube
Volg 3Dbuildr ook op Facebook, Instagram en Youtube
-
Bedankt allemaal voor de complimenten. Het is een leuk en overzichtelijk project om even tussendoor te doen.
Alle lof voor Fred voor dit ontwerp. Het zit goed in elkaar.
Alle lof voor Fred voor dit ontwerp. Het zit goed in elkaar.