Hallo allemaal!
Ik heb 4 nieuwe How-To's geschreven over het verwerken van onbeschilderde modellen. Of die nou van mij, van @Hoontje of van Shapeways komen, deze technieken zijn bij bijna alle leveranciers mogelijk.
Ik hoor graag wat jullie ervan vinden!
https://www.panzer-shop.nl/c-6309747/how-to-s/
Kevin Boogaard
Panzer-Shop.nl
Handleidingen Voor Schilderen
-
Onderwerp starter - Kleinserie/Commercieel
-
- Moderator
- Contacteer:
Re: Handleidingen Voor Schilderen
Heb ze vluchtig doorgelezen. Ze zijn duidelijk en lezen lekker weg kleine toevoeging in zake de Kristal Klear en blanke lak; ook wanneer je met een spuitbus of kwast blanke lak aanbrengt over Kristal Klear, dan wordt het brokkelig of melkachtig. Niet alleen met de airbrush.
Oh en nog een "tip" maar ook gewoon brutaal meeliften op Hoontje.nl zijn mooie decals voor civiele voertuigen te vinden
Groetjes
Hoontje
Oh en nog een "tip" maar ook gewoon brutaal meeliften op Hoontje.nl zijn mooie decals voor civiele voertuigen te vinden
Groetjes
Hoontje
Webshop Hoontje.nl
Hoontje's Creative World op dit forum
[Modulebaan Gilze-Rijen] en [Tilburg Goederen] [Station Gilze-Rijen en Tilburg Goederen] in aanbouw
[Beursbaan Gzve/Gzva] "Kamp Rijen"
[Youtube] Hoontje's How To... in beeld en geluid
Hoontje's Creative World op dit forum
[Modulebaan Gilze-Rijen] en [Tilburg Goederen] [Station Gilze-Rijen en Tilburg Goederen] in aanbouw
[Beursbaan Gzve/Gzva] "Kamp Rijen"
[Youtube] Hoontje's How To... in beeld en geluid
Bedankt Kevin, een mooi en handig basisoverzicht van stappen en technieken!
-
Het gaat erom dat je geen lak over MKK moet doen, niet om de manier hoe het erop komt. Lak op MKK = FoutHoontje schreef: ↑19 feb 2022 14:01 Heb ze vluchtig doorgelezen. Ze zijn duidelijk en lezen lekker weg kleine toevoeging in zake de Kristal Klear en blanke lak; ook wanneer je met een spuitbus of kwast blanke lak aanbrengt over Kristal Klear, dan wordt het brokkelig of melkachtig. Niet alleen met de airbrush.
Bedankt!! Goed om te horen dat ze goed te lezen zijn!
Mooie duidelijke how to's, ik heb nog wel 2 schrijffoutjes gevonden. Bij het modellen schilderen, bij stap 3 staat "Iets minder als met de camouflage, het macht best wat steviger zijn zodat het minder snel weg loopt." denk dat mag moet zijn.
En bij stap 4 staat achterligt, zou achterlicht moeten zijn.
Top dat je de moeite hebt genomen om dit te schrijven
En bij stap 4 staat achterligt, zou achterlicht moeten zijn.
Top dat je de moeite hebt genomen om dit te schrijven
Groet Rieks
N scale, what else?
N scale, what else?
-
-
Bedankt Kevin! Dit is heel handig voor schilder beginners zoals ik
Met vriendelijke groet,
Sander
NS diesel (begin jaren 80) en wat historisch stoom (CIWL Orient Express / Pullman Express, Rheingold Express)
Digitaal, Z21 met Z21 App / Multimaus en iTrain
Sander
NS diesel (begin jaren 80) en wat historisch stoom (CIWL Orient Express / Pullman Express, Rheingold Express)
Digitaal, Z21 met Z21 App / Multimaus en iTrain