Hallo
Ik heb bij Palauhobby in Barcelona Spanje een model besteld namelijk van Liliput 260901 sneeuwschuiver DB tijdperk 3 omdat ik na lang zoeken dit model op hun site tegenkwam en besteld heb. Dat was afgelopen maandag en tot op heden nog niets gehoord geen mailtje of niets. Ben ik er ingetuind of is dit normaal bij hun? Indien jullie meer weten graag jullie reactie.
Mvg Jan Baars
Palauhobby.com
Re: Palauhobby.com
Jan,
Zolang je niets betaald hebt is er niet veel aan de hand dus intuinen lijkt me niet.
Zolang je niets betaald hebt is er niet veel aan de hand dus intuinen lijkt me niet.
Het lijkt wel een legitieme webshop. Dus in zo verre geen oplichter. Maar verder ken ik de site niet en ook geen Spaans dus durf er verder ook niets over te zeggen.
-
Ik ben er in 2007 geweest. Zeer uitgebreid assortiment, volgepakte zaak. Treinen en slotrace. Slotrace is groot in Spanje, dus veel van dat. Volgens mij een van de meest gerenommeerde winkels op dit gebied in Spanje.
Tenzij er een hoop veranderd is zijn dit geen oplichters.
Spaanse werkethos wijkt natuurlijk wel af van de onze.
Mailtje sturen, zou ik zeggen. In het Engels én met een Google vertaling in het Spaans erbij.
Tenzij er een hoop veranderd is zijn dit geen oplichters.
Spaanse werkethos wijkt natuurlijk wel af van de onze.
Mailtje sturen, zou ik zeggen. In het Engels én met een Google vertaling in het Spaans erbij.