vandaag de muur wit gemaakt, voor de show eigenlijk want straks zal je er waarschijnlijk niet veel meer van zien, maar vooruit, ik heb er een hekel aan als dingen niet afgewerkt zijn.
aangezien de vloer even leeg was nu ( wat maak je er met verbouwen altijd een puinhoop van, althans ik wel ) even wat oude schragen naar boven gezet met een stapeltje platen die ik nog had om te kijken wat ik aan baanruimte kan maken
aan de kant waar ik de foto genomen heb gaat de plaat ook nog iets de bocht om, net als in de verte, niet te ver want ik moet wel bij de ramen kunnen . In het midden word het 'eiland' wat kleineren ga ik aan een kant richting de deur, leuk voor een opstelspoortje of zo. Aan de andere kant van de zolder hou ik ruimte over voor een knutselhoek, huisjes ect, vallen vanuit de doos immers niet vanzelf in elkaar en een testbaantje van een anderhalve meter om dingen uit te proberen voor ik er mee aan de slag ga ( die tip heb ik hier al zo vaak gelezen dat ik dat wel moet doen natuurlijk
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
)
hier zou ik ook nog een baantje kunnen maken, maar mijn dochter wilde graag tafels hebben om met haar lego bezig te kunnen zijn, even een tussendoor projectje zeg maar
net ook maar even alle oude modelbouw gereedschappen ect eens uit de dozen gehaald, kom je er achter dat ik 3 transformatoren heb, die het alle drie niet meer doen, heb ik weer, haha. Dus nu maar eens uitvinden wat er tegenwoordig allemaal te krijgen is aan transformatoren, anders word het nog steeds weinig rijden en weinig licht op de baan straks.