Hallo Allen,
Natuurlijk zou ik wel wat meer aan de baan willen werken maar ja de zaak was wel heel erg druk de afgelopen maanden en dus bijspringen geblazen.
Bedankt voor alle leuke reacties voor als van de te moderne tram op een van de foto's. Wel dat zit zo... ik vind hem mooi.
Er komen op den duur ook andere trammetjes rijden, waarvan ik er al 2 heb maar de baan is nog niet zover dat ik ze kan laten rijden.
Wat betreft het project "Hotel Kwartier" staat al een tijdje stil. De reden is dat het niet wil lukken zoals ik me dat al jaren in mijn hoofd heb.
De gedachte bebouwing neemt te veel zicht weg op de stationssporen en dat vind ik jammer. Dus laten rusten en wachten tot er een beter idee boven komt borrelen.
Maar we zitten niet stil. De brug is inmiddels een heel stuk gereed en kan eigenlijk op zijn plaats bevestigd worden. Alleen ben ik nog aan het stoeien met de andere kant van de brug en daar is de vraag laat ik de weg naar beneden lopen of laat ik de weg ophouden bij de rand van de modelbaan.
EK7I8272_10 by
Bob Vermeulen, on Flickr
EK7I8286_10 by
Bob Vermeulen, on Flickr
Ook heb ik nog wat werk te doen aan de achterzijde (achter de ringlokschuppe). Daar is nog een klein vlakje wat ook eerst afgewerkt moet worden voor ik weer wat meer naar het midden kan werken.
EK7I8269_10 by
Bob Vermeulen, on Flickr
Ik ben wel begonnen met allerlei perron spullen te fabriceren om in de nabije toekomst de perrons eens af te maken (moet ook nog een overkapping komen)
EK7I8291_10 by
Bob Vermeulen, on Flickr
Binnen WinDigiPet heb ik mijn schaduwstation Barth eens helemaal overhoop gehaald.
Nu rijden alle treinen mee en komen en gaan ze allemaal op hun buurt mee om een rondje te rijden.
EK7I8290_10 by
Bob Vermeulen, on Flickr
Nu nog wat foto's van de Feldberg en daar sluit ik aan op Jeroen meer meer meer.......
EK7I8273_10 by
Bob Vermeulen, on Flickr
EK7I8278_10 by
Bob Vermeulen, on Flickr
EK7I8275_10 by
Bob Vermeulen, on Flickr
en met de foto van de boerderij sluit ik af
We blijven rustig door gaan, het komt toch nooit af
mvrgr Bob