Bij de aanleg van wegen proberen ze beneden de 3% te blijven, vooral t.b.v. zwaar verkeer.
In het wild zie je natuurlijk steilere hellingen, maar dan zie je ook vaak dat er beperkingen worden ingesteld (bijvoorbeeld gesloten voor vrachtverkeer).
Bij de aanleg van wegen proberen ze beneden de 3% te blijven, vooral t.b.v. zwaar verkeer.
Als het mij lukt om deze module gereed te krijgen dan is een 2e module een logisch vervolg, maar zover zijn we nog lang niet, zo snel werk ik niet. Ik begin net hé, dan kan ik nu een heel complex plan maken voor >2 modules maar als ik aan #2 en #3 toe ben heb ik mogelijk weer hele andere ideeën hoe het moet gaan worden, die ideeën veranderen nu ongeveer per maand... Omdat ik net begin hou ik het bewust eenvoudig. De rechte lijnen zijn inderdaad saai, dat ben ik met jullie eens, maar daarmee hou ik wel alle opties open voor de toekomst.Causton Railways schreef: ↑22 dec 2020 17:15 ....je plan vind ik zelf wat saai maar dat is mijn mening. Mag ik je een idee voorstellen. Iets groter, de maten op de foto zijn h0 dus in N is het goed te doen. Mischien 2 modules van 75 cm?
Dat is een goede suggestie, uiteraard met een gebogen perron, die zie ik erg veel in Engeland.Causton Railways schreef: ↑28 dec 2020 08:46 Zo met die bocht is wel een stuk leuker al. Misschien de fabriek aan het kopspoortje plaatsen?