Inderdaad, erg treurig. Ik heb daar voorheen veel van mijn Peco materiaal besteld, een fijne zaak. Wel erg netjes hoe ze het afhandelen, door mensen al naar andere zaken te leiden.
Met vriendelijke groet,
Sander
NS begin jaren 80 (met hier en daar wat uitzonderingen 😄)
Digitaal, Z21 met Z21 App en iTrain
Het zoveelste bedrijf dat aan de Brexit ten onder gaat. Wel grappig is dat ze bovenin schrijven de exacte sluitingsdatum nog niet te weten terwijl ergens onderaan 5 februari 2024 wordt genoemd. Maar jammer.
Met hartelijke dank aan Brexit. Mijn laatste bestelling was trouwens meer dan een maand onderweg, was al bijna bang dat de postduif verdronken was bij het oversteken van het water. Nu maar even afwachten of de genoemde alternatieven ook zo klantvriendelijk zijn.
Zeer jammer. Zelf al mijn peco rails daar besteld samen met 2 vrienden die ook een baan aan het bouwen waren. Ik weet nog dat ik dat via mijn creditcard deed omdat het dan verzekerd is. Was een bedrag van over de 1000 euro maar kreeg wel een belletje van een dame uit de U.K. of ik even een kopie paspoort wou sturen haha. Begrijpelijk. Jammer dat het stopt zeker omdat ze als zo lang bestonden en naamsbekendheid hadden.
----------------------------------------------------------------- Wie niet kan delen kan ook niet vermenigvuldigen.
Zaunkönigs Bahn schreef: ↑09 jan 2024 00:09Wel grappig is dat ze bovenin schrijven de exacte sluitingsdatum nog niet te weten terwijl ergens onderaan 5 februari 2024 wordt genoemd.
Genoemde datum is niet de sluitingsdatum maar de datum waarop de artikelen die Hattons voor je bewaart verstuurd moeten zijn.
https://www.1zu160.net/scripte/forum/fo ... id=1387094
(voor wie de duitse taal machtig is)
is wel een ingewikkeld verhaal.
vokgens dit verhaal is er sprake van dat hattons een beperkte doorstart maakt en dat bijv. peco binnen kort weer leverbaar zou kunnen zijn.