Oke dan weet ik waar ik rekening mee moet houden als het zover is Ben
mvg Sjaak
Ja je heb altijd wel een loc en wagons die niet bij je passen ,maar dat is de vrijheid die je zelf op je baan heb hee .
Zo is dat Sjaak. Ik heb ook de nodige wagons die niet bij mijn thema passen, maar ik hou ze graag in de collectie.
Ja Michel ,sprui811 schreef: ↑25 feb 2024 19:01 Iets eerder hier in dit draadje ging het over Flickr en de kosten daarvan. Het is een beetje zonde om geld uit te geven om foto's op te slaan toch ? Dat kan je beter besteden aan de baan lijkt mij.
Ik heb voor de majorette vereniging waar mijn dochter op zat ooit een fotoalbum gemaakt op https://myalbum.com/ Dit is helemaal gratis en je kan de foto's ook doorlinken naar dit forum ( net even uitgeprobeerd ) Misschien 5 seconden meer werk dan Flickr ( wat ik nooit heb gebruikt dus ik weet niet hoe makkelijk/lastig het daar gaat ) maar vrij simpel om te doen in ieder geval.
Misschien hebben jullie er iets aan. Het enige bezwaar zou kunnen zijn dat mensen die de link hebben je album ook in zijn geheel kunnen opzoeken, maar als je daar alleen mooie foto's van de hobby op hebt staan zie ik daar ook niet zo'n probleem
Groet,
Michel
Soms kun je dat hebben omdat je ze in het echt heb gezien en op dat moment zei die vind ik leuk .
Herkenbaar
Fijn te horen dat ze goed zijn zelf denk ik wel eens te donker / onscherp
Hoi Hans ,
Daar is het forum een goede hulp in voor informatie