Goede avond allen,
Het is al weer een tijdje geleden.......... maar er is dan ook wel weer wat gedaan aan de baan.
Ik moet wel zeggen dat het me veel tijd heeft gekost om het zover te krijgen.
Ik bedoel niet zozeer de tijd om het te bouwen maar meer om me zelf er aan te zetten.
Natuurlijk bedank ik jullie voor de vorige reacties op de foto's, ik geniet er altijd weer van en vaak zijn ze ook nog leerzaam
Inderdaad toen ik aan deze klus begon heb ik veel op allerlei fora gezocht naar banen waar de masten geplaatst zouden zijn.
Het zijn niet veel banen waar dat is verwezenlijkt.
Wat mij ook heel er tegen viel zijn de missende instructie filmpjes op You-Tube.
Ik heb er geen 1 kunnen vinden, daardoor was het moeilijk om een start te maken.
Ook Viessmann heeft geen filmpjes en dat viel me tegen.
Het rechter deel van het station (rechts van de brug) is nu gereed en hier kan ik voorlopig mee leven.
In de toekomt moet er nog wel wat verfraaiing komen met perron dingetjes maar die komen vanzelf wel.
De brug is gereed en licht er in.
Wel moet ik nog de rijdraad van de trambaan aanleggen (komt van de week nog wel denk ik.
Als dat gedaan is nog een talluutje en dan is dit project zover gereed.
Ik heb er wat foto's van gemaakt:
EK7I8721-1-14 by
Bob Vermeulen, on Flickr
EK7I8717-1-14 by
Bob Vermeulen, on Flickr
EK7I8716-1-14 by
Bob Vermeulen, on Flickr
Ik wil in de komende weken nog 1x een post hier doen en dan ga ik een heel lange tijd niet veel meer bouwen aan de baan.
Pas over een jaartje zal ik dan weer wat gaan bouwen in de vorm van een project.
Soms moet men beslissingen nemen in het leven om nu het nog kan de rest van dit jaar heb ik besloten om mij toe teleggen op een fotocursus en die duurt 40 weken dat heb ik altijd al eens willen doen en nu ga ik het doen (ben al begonnen overigens) daarnaast zijn we dit jaar een langere tijd in Indonesie (het land waar mijn vrouw vandaan komt) en ook die naaste familie wordt (helaas) kleiner en dus moeten we het nu doen.
Later dit jaar zijn we een groot aantal weken in Namibi , Botswana en Zimbabwe voor vogel fotografie en dus wordt het dit jaar verder niet veel meer.
Wel allemaal heel vervelend maar toch niet zo erg
mvrgr Bob