Waldkirch - De vensterbankbaan

Laat anderen meegenieten van je N-spoorbaan / Collectie.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
kootje007
Berichten: 168
Lid geworden op: 11 jun 2017 12:43
Locatie: Zwolle

Re: Waldkirch - De vensterbankbaan

Bericht door kootje007 »

En weer eens lekker met iTrain bezig geweest, paar gekke dingen die achteraf logisch waren. Zo stond het station aan het einde van het pendelspoor verkeerd om, dus vorige en volgende klopte niet. Zo stopte de railbus daar dus niet...gelukkig is er een stootblok en let ik goed op met de handjes erbij.

Verder nog treinen die elkaar in deadlock zetten...bleek dat ik een keer ingesteld had dat er maar 1 blok gereserveerd hoefde te worden...dat gaat natuurlijk mis als er maar 3 blokken tussen het station en het inhaalspoor zitten. Dan kunnen ze op elkaar afrijden. Dus dit weer terug naar 2 blokken reserveren.

Ook kwam station Susch binnen. Lekker aan het bouwen en schilderen. Lang geleden en erg ontspannend om te doen. Het zit bijna in elkaar, alleen de deuren en ramen nog plaatsen en het dak en perron lijmen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Waldkirch

Fleischmann Piccolo icm z21start, Digikeijs DR4018, Yamorc YD6016RB-CS, 2x YD6016ES-CS, Esu Switchpilot 3 servo + extensions.
Rijdend materieel; Fleischmann br221, br218, br212, rh 2016 obb & Piko vt98 railbus.
ITrain 5 Standard.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
kootje007
Berichten: 168
Lid geworden op: 11 jun 2017 12:43
Locatie: Zwolle

Re: Waldkirch - De vensterbankbaan

Bericht door kootje007 »

Even een testbaan gemaakt om locs makkelijker te kunnen laten rijden in huis. Zelfde voeding als de baan heeft, en wellicht maak ik er wel een compleet functionerend baantje van. Alleen weinig schik om nog een bezetmelder van yamorc te kopen, had gehoopt iets zelf te kunnen solderen maar mijn z21start moet iets voor op de r-bus hebben. (89 euro).
Wie weet een keer een dcc-ex projectje.

Afbeelding

Direct de locs schoongemaakt en voorzien van olie. Prettig om ze dan even te kunnen laten inrijden.

Ook de grote baan eens goed bekeken, ergens ligt er bij een wissel een flinke knik, en dat is de oorzaak dat er veel wagons afkoppelen op die plek. Dus dat stuk moet even los en opnieuw.

Ook weer een station binnen, ditmaal van Kibri. Erg mooi, klikt het zo in elkaar. Nog niet helemaal af maar het lijkt er al op.

Afbeelding


Waldkirch

Fleischmann Piccolo icm z21start, Digikeijs DR4018, Yamorc YD6016RB-CS, 2x YD6016ES-CS, Esu Switchpilot 3 servo + extensions.
Rijdend materieel; Fleischmann br221, br218, br212, rh 2016 obb & Piko vt98 railbus.
ITrain 5 Standard.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
kootje007
Berichten: 168
Lid geworden op: 11 jun 2017 12:43
Locatie: Zwolle

Re: Waldkirch - De vensterbankbaan

Bericht door kootje007 »

Toch nog maar even wat nieuwe rails besteld voor de baan. Ben alles goed aan het nalopen en waar nodig aan het vervangen. Veel rails is erg oud en niet alles sluit even mooi meer aan. Een aantal delen losgehaald en begonnen met opnieuw opbouwen. Zo lagen er een aantal wissels schuin, of bij een flinke knik. Dat moet natuurlijk anders. Het rijdt allemaal prima met alleen loc's, maar met een sleep wagons erachter is het toch een ander verhaal.

Voor de testbaan een extra wissel besteld zodat er ook een rangeerstukje aangesloten kan worden. En toch ook maar een Yamorc bezetmelder erbij zodat ik ook makkelijk met iTrain kan testen. Eigenlijk wordt het testbaantje nu een klein echt baantje. Ach ja. Leuke hobby :-).

Ook de printplaat voor de BR212 besteld bij Spoorlaar, evenals de DH18a decoder. In de BR212 zit nu een Kuehn en dit past heel erg slecht waardoor de kap er niet goed op wil. Zonder kap rijdt de loc fantastisch, dus goed om toch door te pakken. Wilde hem eigenlijk alweer terugbouwen naar analoog maar dit plan lijkt mij beter.


Waldkirch

Fleischmann Piccolo icm z21start, Digikeijs DR4018, Yamorc YD6016RB-CS, 2x YD6016ES-CS, Esu Switchpilot 3 servo + extensions.
Rijdend materieel; Fleischmann br221, br218, br212, rh 2016 obb & Piko vt98 railbus.
ITrain 5 Standard.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
kootje007
Berichten: 168
Lid geworden op: 11 jun 2017 12:43
Locatie: Zwolle

Re: Waldkirch - De vensterbankbaan

Bericht door kootje007 »

Afbeelding

Nieuw stuk hout op de baan met daarop kurk gelijmd.


Waldkirch

Fleischmann Piccolo icm z21start, Digikeijs DR4018, Yamorc YD6016RB-CS, 2x YD6016ES-CS, Esu Switchpilot 3 servo + extensions.
Rijdend materieel; Fleischmann br221, br218, br212, rh 2016 obb & Piko vt98 railbus.
ITrain 5 Standard.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
kootje007
Berichten: 168
Lid geworden op: 11 jun 2017 12:43
Locatie: Zwolle

Re: Waldkirch - De vensterbankbaan

Bericht door kootje007 »

De testbaan krijgt ook vorm. 1 wissel gaat nu al via een mardec arduino en servo. De overige wissels krijgen ook servo's, die zijn besteld.

Erg prettig om locs te kunnen laten rijden, en ook om met iTrain te kunnen stoeien. Zo heb ik nu eens 'op positie' gereden met iTrain en dat werkt erg mooi. Ik maak gebruik van 3 bezetmelders per blok dus als de locs goed rijden is dat nauwkeurig.

Afbeelding


Waldkirch

Fleischmann Piccolo icm z21start, Digikeijs DR4018, Yamorc YD6016RB-CS, 2x YD6016ES-CS, Esu Switchpilot 3 servo + extensions.
Rijdend materieel; Fleischmann br221, br218, br212, rh 2016 obb & Piko vt98 railbus.
ITrain 5 Standard.
Gebruikersavatar

Schachbrett
Berichten: 3724
Lid geworden op: 24 aug 2010 21:44
Locatie: Veghel

Re: Waldkirch - De vensterbankbaan

Bericht door Schachbrett »

kootje007 schreef: 25 jun 2024 20:51 En weer eens lekker met iTrain bezig geweest, paar gekke dingen die achteraf logisch waren. Zo stond het station aan het einde van het pendelspoor verkeerd om, dus vorige en volgende klopte niet. Zo stopte de railbus daar dus niet...gelukkig is er een stootblok en let ik goed op met de handjes erbij.

Verder nog treinen die elkaar in deadlock zetten...bleek dat ik een keer ingesteld had dat er maar 1 blok gereserveerd hoefde te worden...dat gaat natuurlijk mis als er maar 3 blokken tussen het station en het inhaalspoor zitten. Dan kunnen ze op elkaar afrijden. Dus dit weer terug naar 2 blokken reserveren.

Ook kwam station Susch binnen. Lekker aan het bouwen en schilderen. Lang geleden en erg ontspannend om te doen. Het zit bijna in elkaar, alleen de deuren en ramen nog plaatsen en het dak en perron lijmen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Echt mooi geworden het stationnetje. :Thumb


Gr Chris

Tauernbahnstrecke ÖBB N Spoor,Wir bauen fur Sie !!!
https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.p ... start=3900
Bahnfahren ist ÖBB!!!
www.youtube.com/@Kaponiggraben
Gebruikersavatar

Krab
Berichten: 7603
Lid geworden op: 22 okt 2008 14:56
Locatie: West-Brabant

Re: Waldkirch - De vensterbankbaan

Bericht door Krab »

Wel makkelijk dat je de testbaan op zijn kant uit de weg kan zetten .
Trouwens mooie kleuren dat station Susch .


mvg Sjaak


TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
kootje007
Berichten: 168
Lid geworden op: 11 jun 2017 12:43
Locatie: Zwolle

Re: Waldkirch - De vensterbankbaan

Bericht door kootje007 »

Dank! Het station is nu bijna klaar, alleen de regenpijpen, dakgoten en balken moeten nog toegevoegd worden.

Afbeelding

Gisteravond met iTrain lopen spelen. Bedoeling is dat een trein onder het vam compostgebouwtje doorgaat en elke wagon even eronder laat stilstaan. Dus stoppen. 8cm opschuiven, stoppen, 8cm opschuiven, etc.



Gaat al aardig, het is nog geen 8cm. Werkt met een actie 'routeer trein' en stop en start met vertragingen.


Waldkirch

Fleischmann Piccolo icm z21start, Digikeijs DR4018, Yamorc YD6016RB-CS, 2x YD6016ES-CS, Esu Switchpilot 3 servo + extensions.
Rijdend materieel; Fleischmann br221, br218, br212, rh 2016 obb & Piko vt98 railbus.
ITrain 5 Standard.
Gebruikersavatar

Hans
Berichten: 1561
Lid geworden op: 03 dec 2010 16:06
Locatie: Zoetermeer

Re: Waldkirch - De vensterbankbaan

Bericht door Hans »

Hallo Marco,

Gaat dat in iTrain niet beter met een actie 'rangeer trein' ?
(Bijvoorbeeld met de opties 'snelheid' en 'afstand') ?
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar zag iets in de handleiding.

m.vr.gr.

Hans


XPS, Fleischmann Piccolo, AnyRail, iTrain
Mijn baan op dit forum: XPS-baan
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
kootje007
Berichten: 168
Lid geworden op: 11 jun 2017 12:43
Locatie: Zwolle

Re: Waldkirch - De vensterbankbaan

Bericht door kootje007 »

Heb ik geprobeerd maar kreeg ik niet werkend. Moet ook zeggen dat het een gepiel is met de vertraging die je op kunt geven, uitvoering gaat na elkaar maar die vertraging bepaalt ook iets. Doe je een stop met 0s erna een start dan zal die niet stoppen.

Ik denk zeker dat het beter kan en gok ook wel dat het met 'rangeer trein' beter is. Hulp mag altijd :-)


Waldkirch

Fleischmann Piccolo icm z21start, Digikeijs DR4018, Yamorc YD6016RB-CS, 2x YD6016ES-CS, Esu Switchpilot 3 servo + extensions.
Rijdend materieel; Fleischmann br221, br218, br212, rh 2016 obb & Piko vt98 railbus.
ITrain 5 Standard.
Gebruikersavatar

Hans
Berichten: 1561
Lid geworden op: 03 dec 2010 16:06
Locatie: Zoetermeer

Re: Waldkirch - De vensterbankbaan

Bericht door Hans »

Ik heb het ook geprobeerd (in een simulatie). Maar ik kwam er ook nog niet helemaal uit.

Wat wel lukte is een actie maken met een aantal keren "rangeer trein - afstand - 8 cm". Steeds met een paar seconden vertraging ertussen. Deze actie start ik als de trein stilstaat, met een knop op het schakelbord. De trein rijdt na elke pauze (vertraging) steeds 8 cm verder.
Het rijden gebeurt dan met de minimale snelheid (bij mij was dat stap 1 en dat is erg langzaam).
Ik heb daarbij de treinfunctie "Directe regeling" aan gezet. Ik ben er nog niet achter of je de snelheid op de een of andere manier kunt verhogen.

Heb je al geprobeerd advies te krijgen op het iTrain forum?

m.vr.gr.

Hans


XPS, Fleischmann Piccolo, AnyRail, iTrain
Mijn baan op dit forum: XPS-baan
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
kootje007
Berichten: 168
Lid geworden op: 11 jun 2017 12:43
Locatie: Zwolle

Re: Waldkirch - De vensterbankbaan

Bericht door kootje007 »

Dat ga ik eens proberen dan met die actie. Ik ben daar dacht ik mee begonnen en snapte toen nog niet helemaal hoe het werkte, dus waarschijnlijk zat het probleem in de vertragingstijd en niet in die specifieke actie. Kom ik op terug!

Ik heb het idee dat het iTrain forum het prettig vindt als een gebruiker zelf ook al iets geprobeerd heeft, hoe dan ook vind ik dat ook prettiger, dan kun je ook gericht vragen stellen en kun je denk ik ook beter de antwoorden begrijpen.
Kom ik er uiteindelijk niet uit dan ga ik het daar zeker vragen.


Waldkirch

Fleischmann Piccolo icm z21start, Digikeijs DR4018, Yamorc YD6016RB-CS, 2x YD6016ES-CS, Esu Switchpilot 3 servo + extensions.
Rijdend materieel; Fleischmann br221, br218, br212, rh 2016 obb & Piko vt98 railbus.
ITrain 5 Standard.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
kootje007
Berichten: 168
Lid geworden op: 11 jun 2017 12:43
Locatie: Zwolle

Re: Waldkirch - De vensterbankbaan

Bericht door kootje007 »

Weer met acties en rangeren bezig geweest. Nu met de actie 'rangeer trein' en afstand. Het blijft lastig.

Afstanden goed in iTrain gezet.
Loc opnieuw geijkt.
Het blok is nu als rangeerspoor gedefinieerd.
Actie Rangeer trein met afstand 10cm

Loc stopt net te vroeg (1e actie is 50cm).
2e actie is 10cm. Maar hij rijdt maar 2 a 3cm. (??)
3e actie is 10cm, dat gaat goed.
4e actie is 10cm, gaat ook goed.

Optreksimulatie moet nog even aan, trein sjeezt er nog vandoor.



Waldkirch

Fleischmann Piccolo icm z21start, Digikeijs DR4018, Yamorc YD6016RB-CS, 2x YD6016ES-CS, Esu Switchpilot 3 servo + extensions.
Rijdend materieel; Fleischmann br221, br218, br212, rh 2016 obb & Piko vt98 railbus.
ITrain 5 Standard.
Gebruikersavatar

traiNiac
Berichten: 2411
Lid geworden op: 28 sep 2014 09:17

Re: Waldkirch - De vensterbankbaan

Bericht door traiNiac »

Station Susch wordt heel fraai zeg.


Gebruikersavatar

Onderwerp starter
kootje007
Berichten: 168
Lid geworden op: 11 jun 2017 12:43
Locatie: Zwolle

Re: Waldkirch - De vensterbankbaan

Bericht door kootje007 »

Ik ga het toch maar eens posten op het iTrain forum. Wat ik ook doe, de trein stopt goed, maar de eerste verplaatsing is 2cm. In plaats van 10. Ik denk dat de stoppositie van het blok stoort op de actie.

De actie is nu:
Positie in blok 50cm? (Stoppositie in blok is 51cm, 1cm verschil anders pakt ie hem net wel net niet)
Uitvoering is dan:
Rangeer trein, afstand, 10cm (en de verplaatsing is maar 2cm)
Na 4s weer 10s etc.

Ik kan er wel mee leven dat de trein stopt en 2cm verplaatst, maar
Het lijkt me niet goed. Waar wordt die 2cm op gebaseerd.

Even het baanplan opruimen, filmpje maken, en de experts er naar laten kijken dan maar.


Waldkirch

Fleischmann Piccolo icm z21start, Digikeijs DR4018, Yamorc YD6016RB-CS, 2x YD6016ES-CS, Esu Switchpilot 3 servo + extensions.
Rijdend materieel; Fleischmann br221, br218, br212, rh 2016 obb & Piko vt98 railbus.
ITrain 5 Standard.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
kootje007
Berichten: 168
Lid geworden op: 11 jun 2017 12:43
Locatie: Zwolle

Re: Waldkirch - De vensterbankbaan

Bericht door kootje007 »

Weinig vooruitgang.

Wel bedacht dat ik ontkoppelrails ga toevoegen op de baan. Op de berg kunnen wel 2 locs staan die af en toe een stam wagons kunnen overnemen van een andere loc. Heb een paar ontkoppelrails bijgekocht dus binnenkort plaatsen. Eerst op de testbaan zodat ik met trein splitsen en koppelen kan gaan knooien. Erg fijn zo'n testbaan. De echte baan ligt deels los omdat een stuk rails niet lekker lag waardoor wagons ontspoorden of loskoppelden. Binnenkort weer de rails vastlijmen zodat we daar weer kunnen rijden.

De testbaan wissels nog even aansluiten met servo's, die zijn nu binnen. De mardec is er klaar voor.

Ook kwam de Fleischmann 7370012 binnen vorige week. Prachtige loc. En de v100 lijkt nu ook goed te werken met de next18 decoder.


Waldkirch

Fleischmann Piccolo icm z21start, Digikeijs DR4018, Yamorc YD6016RB-CS, 2x YD6016ES-CS, Esu Switchpilot 3 servo + extensions.
Rijdend materieel; Fleischmann br221, br218, br212, rh 2016 obb & Piko vt98 railbus.
ITrain 5 Standard.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
kootje007
Berichten: 168
Lid geworden op: 11 jun 2017 12:43
Locatie: Zwolle

Re: Waldkirch - De vensterbankbaan

Bericht door kootje007 »

Bezig met ontkoppelen en koppelen in iTrain. Redelijk goed. Eigenlijk is het samenvoegen lastiger dan ontkoppelen. Maar dat komt waarschijnlijk omdat de ontkoppelrail te dicht op een bocht zit waardoor de koppeling iets scheef staan. Dus die 6cm opgeschoven en straks nog eens kijken.

Het komt allemaal wel erg precies in spoor n...

Ontkoppelen:


Samenvoegen:


Ik begrijp acties en treinroutes nu een stuk beter moet ik zeggen.


Waldkirch

Fleischmann Piccolo icm z21start, Digikeijs DR4018, Yamorc YD6016RB-CS, 2x YD6016ES-CS, Esu Switchpilot 3 servo + extensions.
Rijdend materieel; Fleischmann br221, br218, br212, rh 2016 obb & Piko vt98 railbus.
ITrain 5 Standard.
Gebruikersavatar

Folkert van Wijk
Berichten: 1264
Lid geworden op: 15 jan 2018 12:11

Re: Waldkirch - De vensterbankbaan

Bericht door Folkert van Wijk »

... Maar wel erg mooi als het straks allemaal werkt.
Dit ziet er al veelbelovend uit...


Gebruikersavatar

Onderwerp starter
kootje007
Berichten: 168
Lid geworden op: 11 jun 2017 12:43
Locatie: Zwolle

Re: Waldkirch - De vensterbankbaan

Bericht door kootje007 »

Het ontkoppelen en samenvoegen verbeterd.
Wissels aangesloten via een Mardec (arduino arcomora).



Erg blij mee. Ik denk dat het samenvoegen nog iets beter kan maar voor wel even goed zo.

Binnenkort de echte baan weer gereedmaken.

Al moet ik zeggen...zo'n kleine baan om mee te knooien is eigenlijk nog leuker ook. Stiekem te denken om dit vol te leggen met rangeer en opstelsporen haha. Wie weet kan ik die dan ooit als schaduwstation onder de echte baan hangen.


Waldkirch

Fleischmann Piccolo icm z21start, Digikeijs DR4018, Yamorc YD6016RB-CS, 2x YD6016ES-CS, Esu Switchpilot 3 servo + extensions.
Rijdend materieel; Fleischmann br221, br218, br212, rh 2016 obb & Piko vt98 railbus.
ITrain 5 Standard.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
kootje007
Berichten: 168
Lid geworden op: 11 jun 2017 12:43
Locatie: Zwolle

Re: Waldkirch - De vensterbankbaan

Bericht door kootje007 »

Vandaag even in Houten geweest, mijn 1e keer. Veel aanbod. Leuk! Had de kinderen mee en ze ook demobanen beloofd, gelukkig was er 1 soort van baantje. Ik begreep dat dat meer op andere data is. Ze hebben zich wel vermaakt, meerdere standhouders begonnen een praatje met de dames (5 en 9).

Naar huis gegaan met 4 wissels en 3 stootbuffers. Hiermee maak ik op de echte baan 2 korte kopsporen voor locomotieven. De andere 2 zijn voor de testbaan zodat ik daar meer met rangeren kan spelen tussen verschillende opstelsporen.

Ditmaal de fleischmann met gepolariseerd puntstuk. We gaan het zien.

En een groot geel ns tijdenbord meegenomen. Die komt ergens in de schuur. Amersfoort, Groningen/Leeuwarden/Enschede.
In het midden Zwolle dus dit bord vroeger vaak bekeken.

Afbeelding


Waldkirch

Fleischmann Piccolo icm z21start, Digikeijs DR4018, Yamorc YD6016RB-CS, 2x YD6016ES-CS, Esu Switchpilot 3 servo + extensions.
Rijdend materieel; Fleischmann br221, br218, br212, rh 2016 obb & Piko vt98 railbus.
ITrain 5 Standard.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
kootje007
Berichten: 168
Lid geworden op: 11 jun 2017 12:43
Locatie: Zwolle

Re: Waldkirch - De vensterbankbaan

Bericht door kootje007 »

Het testbaantje uitgebreidt met 2 extra opstelsporen

Afbeelding

Op de echte baan bekeken waar nog iets kan en dit kan wel werken:

Afbeelding

Tussen spoor 1 en 2 een kort kopspoortje, en onder spoor 3 een kopspoortje naar beneden. Ligt nog niet vast, nu in iTrain aan het simuleren. Ik blijf het een mooi stuk software vinden. Veel routes met acties aan het maken en virtueel is het al erg leuk en gaaf om te zien.


Waldkirch

Fleischmann Piccolo icm z21start, Digikeijs DR4018, Yamorc YD6016RB-CS, 2x YD6016ES-CS, Esu Switchpilot 3 servo + extensions.
Rijdend materieel; Fleischmann br221, br218, br212, rh 2016 obb & Piko vt98 railbus.
ITrain 5 Standard.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
kootje007
Berichten: 168
Lid geworden op: 11 jun 2017 12:43
Locatie: Zwolle

Re: Waldkirch - De vensterbankbaan

Bericht door kootje007 »

Zo. Weer een stuk verder met de echte baan. 4 ontkoppelrails toegevoegd en aangesloten op een digikeijs 4018. Bijna alle rails weer aangesloten en een en ander getest. 1 stuk spoor nog op maat maken en vervolgens een paar wissels opnieuw aansluiten. Zijn qua positie gewijzigd dus draden verlengen etc. Vervolgens de 2 nieuwe kopsporen aansluiten, ik wacht nog op de isolatiestukjes. En ook die 2 wissels aansluiten via een servo. Die gaan dan via een Arcomora Mardec want de ESU switchpilot servo zit al vol. Aardige dradenbende, als ik alles van te voren wist had ik de decoders handiger geplaatst...maar goed. Je begint met 1 terugmelder en 1 4018 en nu hangen er no 2 terugmelders en een esu met extensies en een arduino bij...en dan komen er ook nog seinen. Voor 16 blokken...laatst zei iemand nog 'huh waarom dan? Digitaal is maar 2 draadjes toch?'...


Waldkirch

Fleischmann Piccolo icm z21start, Digikeijs DR4018, Yamorc YD6016RB-CS, 2x YD6016ES-CS, Esu Switchpilot 3 servo + extensions.
Rijdend materieel; Fleischmann br221, br218, br212, rh 2016 obb & Piko vt98 railbus.
ITrain 5 Standard.
Gebruikersavatar

maarten
Moderator
Berichten: 3736
Lid geworden op: 07 nov 2010 20:05
Locatie: Oosterhout

Re: Waldkirch - De vensterbankbaan

Bericht door maarten »

Digitaal is maar 2 draadjes maar dat is analoog in essentie ook. :mrgreen:


Groeten,
Maarten

Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
kootje007
Berichten: 168
Lid geworden op: 11 jun 2017 12:43
Locatie: Zwolle

Re: Waldkirch - De vensterbankbaan

Bericht door kootje007 »

Het wordt best een gave baan zo, al zeg ik het zelf!

Afbeelding


Waldkirch

Fleischmann Piccolo icm z21start, Digikeijs DR4018, Yamorc YD6016RB-CS, 2x YD6016ES-CS, Esu Switchpilot 3 servo + extensions.
Rijdend materieel; Fleischmann br221, br218, br212, rh 2016 obb & Piko vt98 railbus.
ITrain 5 Standard.
Plaats reactie