Ik heb vorige week een nieuwe startset met multimaus in huis gehaald van Fleischmann met de BR140 en de BR86. Dat is een leuke set om mee te beginnen dacht ik zo. Heb mezelf de laatste maanden lekker ingelezen in de materie en heb wat baanplannen gemaakt met Trackplanner. Ik wil hier nu graag mijn laatste baanplan plaatsen om door iedereen te laten beoordelen. Ik hoop dat het goed overkomt. Ik heb het plan voor het plaatsen in 2-en gedeeld anders is het nogal breed.
Mijn doelstellingen voor de baan zijn als volgt: Geen R1-bochten, bereikbaarheid rails max ca. 80 cm, mooie lange stukken, een stukje rangeer en parkeermogelijkheid, een station met 3 perrons, zoveel mogelijk dubbelspoor en Duits heuvelland tijdperk III/IV. Verder wil ik Peco code 55 gaan leggen. Ik ga er vanuit dat het me een aantal jaren gaat kosten, maar wil er uiteindelijk wel een stuk of 8 treinen op hebben staan. De omtrek van de baan is noodgedwongen "getailleerd" in verband met twee schuiframen in het midden die ik nog moet kunnen bedienen