Is eigenlijk ook mijn favoriete periode.
Binnenkort maar weer eens schakelen naar de Blutorange periode.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Goh dat komt me bekend voor. Hetzelfde verhaal hier...gelukkig denken de Engelsen er meestal precies andersom over en kan je af en toe wat leuks vinden op eBay....met een beetje geduld.
Ja, ik koop regelmatig wel wat N spul op eBay. Goederen meuk vooral want locs en rijtuigen heb ik wel genoeg nu denk ik zelf.Robert_N-Nm schreef: ↑20 nov 2024 08:56 Goh dat komt me bekend voor. Hetzelfde verhaal hier...gelukkig denken de Engelsen er meestal precies andersom over en kan je af en toe wat leuks vinden op eBay....met een beetje geduld
Gaaf man,dat zijn mooie reizen.Raymond (UK) schreef: ↑19 nov 2024 23:35 Doe maar ja.![]()
![]()
![]()
Ik reisde 2-3 keer per jaar naar Yugoslavia via Villach en heb daar aardig wat oude Blutorange meuk meegemaakt. Mooi!
Mooie herinneringen er aan ja. In de grote hal van het stations gebouw Villach Hbf hing altijd een grote vitrine met een aantal N treinen en als je de stad inliep zat er net voor die Drava brug links een klein RC/Model baan winkeltje om even te kwijlen
Hélemaal met je eens Sjaak
Dank je Joost.
Hoi Sjaak,
Was ook wel leuk om weer eens een trein te zien rijden na vier jaar. Te lang geleden. Jammer dat het niet rond kan rijden. Daar gaat nog wel wat tijd in zitten om het hoofd station er te krijgen.
Dank je Bert.
Thanks Bert. Doe volgende keer een waarschuwing van te voren.