hier een klein sleepje met de totaal 7 wagons die voor de suikerbieten zijn gereserveerd

Zag ook iets wit langs de westkant binnenrijden zei de spotter

mvg Sjaak
Raymond (UK) schreef: ↑29 jan 2025 23:58 Héél mooi die ICE3 Sjaak. Ik moet het nog doen met een ICE1 maar die is ook best mooi.
Die rijtuigen voor mijn ICE 1 vond ik best prijzig zelfs tweedehands. Ik heb er 12 rijtuigen tussen zitten en daar blijft het bij.
Raymond (UK) schreef: ↑30 jan 2025 17:38Die rijtuigen voor mijn ICE 1 vond ik best prijzig zelfs tweedehands. Ik heb er 12 rijtuigen tussen zitten en daar blijft het bij.
Sjaak, Ik heb een aantal uit Frankrijk gekocht tegen de 40 euro per stuk, nog wat in NL iets goedkoper, een paar uit Duitsland en een setje van 3 hier in de UK voor 99 pond. De Stuur wagen set was bij verre het goedkoopst @ 99 pond met ingebouwde decoders
Dank je Sjaak.
Hij is wel heel mooi hoor Sjaak.Krab schreef: ↑01 feb 2025 16:13 Hoi Raymond ,
hier zie je hem binnen rijden van het station in de garage baan op 0.56 van het filmpje .
Waar je ook getuige ben van een ontsporing van de poetswagon achter een 1600 loc.
https://www.youtube.com/watch?v=VuUEVPxQ6pg
mvg Sjaak
Welk zaad heb je uiteindelijk gevonden dat een beetje lijkt op suikerbieten? Ben benieuwd want ik wil misschien ook te zijner tijd een lading bieten knutselen.
Zal er een foto morgen maken ,het is parkieten zaad en heb het wel moeten uitzoeken om de grote delen eruit te halen met een pinset .
Stofzuigen doet ie goed ja. Ik heb hem een paar rondjes laten rijden met Dapol reiniging vloeistof maar dat brengt weinig zoden aan de dijk dus ik ga zoeken naar die Minitrix dingen die Sjaak gebruikt.tv_man schreef: ↑03 feb 2025 09:14 Geweldig, ben benieuwd!
En die Tomix stofzuiger heeft als groot voordeel dat ie zo luidruchtig is dat het wel duidelijk is dat er gestofzuigd wordt (soms raakt er ook een vuiltje of een steentje tussen waardoor die een vreselijke herrie gaat maken, heb hem al dikwijls open moeten maken omdat hij daardoor vastliep)
Hier heb ik hem digitaal op 70% van zijn kunnen gezet en enkel als de loc rijdt zuigt hij .tv_man schreef: ↑03 feb 2025 09:14 Geweldig, ben benieuwd!
En die Tomix stofzuiger heeft als groot voordeel dat ie zo luidruchtig is dat het wel duidelijk is dat er gestofzuigd wordt (soms raakt er ook een vuiltje of een steentje tussen waardoor die een vreselijke herrie gaat maken, heb hem al dikwijls open moeten maken omdat hij daardoor vastliep)