Ik rijd dan niet naar Frans voorbeeld maar ik vind deze loc wel mooi!
Is dit een oud model?
Want Startrain bestaat toch niet meer?
Veel plezier ermee!!!
het model dateert van 2016 en is echt mooi gedetailleerd. heb deze kunnen vinden op een franse veiling site...ben er echt blij mee, ik ga hem uitgebreid testen keep you posted
Een printje besteld bij een plaatselijke 3d printboer. Omdat de kwaliteit te wensen overliet, stuurden ze er maar gelijk drie. (de raampjes zijn niet echt gelukt, er moet dus nog wat aan gesleuteld worden)
IMG-20250117-WA0009.jpeg (35.39 KiB) 16395 keer bekeken
Dat is idd een leuke aankoop. Zijn mooie loks van Startrain. Heb laatst ook een gele gekocht op de beurs voor hopelijk ooit zoiets:
Bij mij is er voor het eest sinds jaren een nieuwe vervoerder op de baan aangekomen, namelijk Railadventure.
Kon met korting bij DM-toys hem niet laten liggen.
Recent nog 2 mooie Fleischmann ketelwagens aan de collectie toegevoegd. Later dit jaar komt ook nog de Elpee Gas ketelwagen van Fleischmann, dus die past er dan meteen mooi bij
Bijlagen
IMG_2025-02-19-183530.jpeg (93.25 KiB) 11214 keer bekeken
Met vriendelijke groet,
Sander
NS begin jaren 80 (met hier en daar wat uitzonderingen 😄)
Digitaal, Z21 met Z21 App en iTrain
Untitled by RCW1810, on Flickr
Aangezien er in Zutphen een Railpro set aan m'n vingers was blijven plakken en deze voor een niet al te belachelijk bedrag voorbij kwam toch maar doorgezet. Dat maakt een sleep van 15 en een V100 oost......de rails en trafo zijn bijzaak.
Untitled by RCW1810, on Flickr
En deze heb ik de afgelopen maanden vergaard.....alles in 1:148. Class 59 met een stammetje HOA's (in Europese termen is het Fabnggs). Moet er alleen wel nog een decodertje in prakken - Next28 - al hoewel ik er misschien nog een keertje een Nano loksound inzet in de toekomst.
Na de Arnold 2525 begin van het jaar heb ik vandaag weer wat toe kunnen voegen aan mijn collectie. Vanmorgen langs geweest bij Modeltreincentrum Amersfoort. Hier bleef onder andere een Mehano Blue Tiger en een nieuwere versie van de Fleischmann 151 aan mijn handen plakken.
De Blue Tiger heb ik al vaker vastgehad op beurzen maar kon hem nu niet meer laten liggen. De 151 komt in plaats van de groene 151 die ik reeds heb. Deze nieuwere variant heeft naast rode wielen ook rode pantos.
En vanmorgen kwam een pakketje uit België binnen met de Minitrix 15209. Ik hoop deze t.z.t. nog uit te breiden met in ieder geval de Fleischmann 6660023.
Vandaag deze prachtige loc opgehaald bij de treinwinkel.
Dit is trouwens mijn laatste grote uitgave tot aan september, want tot die tijd moet er flink gespaard worden
En dit heb ook nog gekocht voor de motorclub op de baan
Groet,
Raymond
Riem schreef: ↑31 jan 2025 12:59
Dat is idd een leuke aankoop. Zijn mooie loks van Startrain. Heb laatst ook een gele gekocht op de beurs voor hopelijk ooit zoiets: