Geachte forumleden,
Ik heb een fleischmann tenderloc gekocht de 65018 ik wil deze ombouwen naar digitaal en geluid kan iemand mij adviseren welke decoder en geluids module hier in past. dank alvast gr Wouter
Fleischmann BR65018
Re: Fleischmann BR65018
Ik zou voor een zimo ms500 of ms510 of een doehler-haass sd05a gaan. Tevens denk ik dat je een micromotor en een zimo staco wilt inbouwen.
Dit zal geen simpele of goedkope ombouw zijn maar goed dat hoeft natuurlijk ook niet.
Dit zal geen simpele of goedkope ombouw zijn maar goed dat hoeft natuurlijk ook niet.
Hallo Joost,
Bedankt voor het advies maar ik begrijp dat jij een ook een locbuffer adviseerd is dit nodig want mijn loc loopt analoog als een zonnetje maar als jij dit aanraadt kan ik het als nog in de kosten meenemen de loc ziet er goed uit en ik denk dat ik er toch geluid in wil hebben.
Mvg Wouter
Bedankt voor het advies maar ik begrijp dat jij een ook een locbuffer adviseerd is dit nodig want mijn loc loopt analoog als een zonnetje maar als jij dit aanraadt kan ik het als nog in de kosten meenemen de loc ziet er goed uit en ik denk dat ik er toch geluid in wil hebben.
Mvg Wouter
Ik zou het absoluut aanraden. Stoomlok en ook de br65 zijn vrij gevoelig qua stroomafname en bij ombouw met geluid wordt dit al erg snel duidelijk en hinderlijk als het hapert.
Oke Joost hartelijke dank voor de informatie ik ga dit ter harte nemen en uitvoeren.
groet Wouter
groet Wouter