ron je bent van harte welkom hoor, ook voor jouw staat het koudRon schreef:Is dat bier alleen voor Jeroen bestemd
gr. Ron
groetjes henry
ron je bent van harte welkom hoor, ook voor jouw staat het koudRon schreef:Is dat bier alleen voor Jeroen bestemd
gr. Ron
ik hoop dat je het een beetje overleefd hebt daar met die wind en stormenFidOo schreef:He henry mooi werk man...! moet gauw weer eens langs komen zie ik... t voelt alsof ik een jaar weg ben geweest, haha!
Zodra ik NL ben geef ik je wel weer ff een belletje! Want biertje lust ik ook wel haha
jij in een tent, vat je kou jomartindomburg schreef:Geef me mijn tent terug, en snel. Tis koud hier
haha
Jij blijkbaar wel, en daar zul je ook best dan wel een foto van hebben, dus ik ben benieuwd, ik laat me verrassen.martindomburg schreef:Ben je zeker nog nooit op de veluwe geweest
wim bedankt voor je reactie, zoals ik al had aangegeven is dit de ruwbouw die nog verder moet worden bewerkt.Wim Ros schreef:Nou mooi hoor, ben het alleen in de natuur nog nooit zo tegengekomen.
Mvg
Wim.
Jeroen schreef:daar heeft Wim vast een mooie foto van, zoals bijvoorbeeld hoe hij zijn rotsen thuis zelf heeft gemaakt!
onder de waterspiegel zijn schijnbaar geen bergen, geen antwoord op mij vraagWim Ros schreef:Jeroen,
In mijn polderlandschap komen geen bergen voor.
Mvg
Wim.