Ik ben Rick ben 23 jaar en kom uit mijdrecht.
Vroeger ruim 25 jaar geleden heeft mijn vader een minitrix baan gehad van 4x2,5 meter. Toen hij overleed 20 jaar geleden heeft de baan bij ons op zolder nog heel wat jaren gestaan alleen is er nooit iets mee gedaan. Helaas heeft een oom van mij de baan gesloopt en alles is weggegooid toen der tijd.
5 jaar geleden heb ik de treintjes weer gevonden maar helaas toen mocht ik er niks mee doen van me moeder. Wel hebben ze een hele tijd in een vitrinekast gestaan. Maar dat vond ik uiteindelijk zonde omdat het steeds onder het stof zat!
Maar afgelopen september had ik een week vrij en had niks te doen. Dus kamer opruimen en wat kwam ik tegen?! De treintjes weer. En dacht toen, Ja daar moet ik echt iets mee gaan doen.
Dus heel veel boekjes bij elkaar gezocht veel gelezen en bedacht. Maar steeds bleef 1 model baan mij steeds bij. Dus Zo af en toe MP in de gaten houden en daar ondertussen heel wat rails vandaan. Vorige week vrijdag in houten geweest de laatste rails gekocht en zondag eindelijk die baan maar eens aangelegd.
Hieronder een foto van hoe het er nu even bij licht.
In een ander topic zal ik het baanplan plaatsen en nog wat vragen stellen.
Gr rick.