Voorstellen
Voorstellen
Hallo,
Zal mij ook even voorstellen, mijn naam is Rinze, ben 39 jaar en sinds mijn 12de ben ik bezig met modelspoor.
Eerst met ho, maar door plaatsgebrek overgestapt op spoor n. Hoewel ik nu echter meer ruimte heb, blijf ik toch bij spoor n, deze spoorbreedte bevalt mij uitstekend. Wel heeft het wel even stil gelegen, geen centrale verwarming, welke ik inmiddels alweer enige jaren heb, en toen dus weer begonnen. Inmiddels rijdt ik nu 2 jaar digitaal, alleen de loc,s, de wissels bedien ik nog analoog.
Mijn baan is enkel sporig uitgevoerd, ook nog zonder rangeergedeelte, dit wil ik komende winter wel er bij gaan maken.
Ook zit er geen blokbeveiliging in, wel kan ik 3 treinen de ,,wei,, in sturen, ben ik geconcentreerd aan het rijden 4.
Toch wil ik terzijner tijd ook hier een blokbeveiliging in hebben.
Niet onbelangrijk, ik rijd met tijdperk v als hoofdzaak, al rijden er ook loc,s en wgons uit andere tijdperken rond, is maar net wat ik leuk vind.
Tot zover even mijn voorstellen, mocht u nog iets meer over mij of mijn baan willen weten, just ask.
Groetjes Rinze
Zal mij ook even voorstellen, mijn naam is Rinze, ben 39 jaar en sinds mijn 12de ben ik bezig met modelspoor.
Eerst met ho, maar door plaatsgebrek overgestapt op spoor n. Hoewel ik nu echter meer ruimte heb, blijf ik toch bij spoor n, deze spoorbreedte bevalt mij uitstekend. Wel heeft het wel even stil gelegen, geen centrale verwarming, welke ik inmiddels alweer enige jaren heb, en toen dus weer begonnen. Inmiddels rijdt ik nu 2 jaar digitaal, alleen de loc,s, de wissels bedien ik nog analoog.
Mijn baan is enkel sporig uitgevoerd, ook nog zonder rangeergedeelte, dit wil ik komende winter wel er bij gaan maken.
Ook zit er geen blokbeveiliging in, wel kan ik 3 treinen de ,,wei,, in sturen, ben ik geconcentreerd aan het rijden 4.
Toch wil ik terzijner tijd ook hier een blokbeveiliging in hebben.
Niet onbelangrijk, ik rijd met tijdperk v als hoofdzaak, al rijden er ook loc,s en wgons uit andere tijdperken rond, is maar net wat ik leuk vind.
Tot zover even mijn voorstellen, mocht u nog iets meer over mij of mijn baan willen weten, just ask.
Groetjes Rinze
Re: Voorstellen
Rinze,
Welkom op het forum.
Ook ik bedien mijn wissels nog analoog, dus ben zeer benieuwd hoe jij eea. in de toekomst gaat aanpakken.
gr. Ron.
Welkom op het forum.
Ook ik bedien mijn wissels nog analoog, dus ben zeer benieuwd hoe jij eea. in de toekomst gaat aanpakken.
gr. Ron.
Ik rommel maar wat aan!
Hoi Ron
Voorlopig houdt ik ze analoog, ben nog van plan om mijn baan met 1,5 meter uit te breiden, mede voor het rangeren.
Daarna denk ik er over om eerst een bloksysteem er in te zetten.
Hierdoor kan ik vrij uit mijn treinen bedienen,als mijn wissels analoog blijven, ben ik altijd bezig, maar als het goed is kunnen mijn treinen dan niet meer boven op elkaar knallen, als ik ff niet oplet
Bedankt voor jou reactie
Groetjes Rinze
Voorlopig houdt ik ze analoog, ben nog van plan om mijn baan met 1,5 meter uit te breiden, mede voor het rangeren.
Daarna denk ik er over om eerst een bloksysteem er in te zetten.
Hierdoor kan ik vrij uit mijn treinen bedienen,als mijn wissels analoog blijven, ben ik altijd bezig, maar als het goed is kunnen mijn treinen dan niet meer boven op elkaar knallen, als ik ff niet oplet
Bedankt voor jou reactie
Groetjes Rinze
Hoi welkom op het N-forum Rinze .
mvg Sjaak
mvg Sjaak
TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
-
hallo rinze
welkom hier op het gezellige n-forum
heb je ook foto's van de baan, daar zijn we hier namelijk gek op
groeten richard
welkom hier op het gezellige n-forum
heb je ook foto's van de baan, daar zijn we hier namelijk gek op
groeten richard
http://www.delftsemodelbouwvereniging.nlgevestigd op de Kleveringweg 19, unit 4B in Delft
Welkom Rinze!
mvg Bouwe
mvg Bouwe
Het is (voorlopig) mooi geweest, mijn modellen zijn, op een paar na, niet meer verkijgbaar bij Mijn shop bij Shapeways
Dank u heren.
Hopelijk kan ik hier af en toe ook mijn steentje bijdragen, of vragen stellen
Heb op dit moment nog geen foto,s van mijn baan, deze is echter nogal kaal aangekleed, maar zal terwijzertijd kijken of me dat gaat lukken.
Groetjes Rinze
Hopelijk kan ik hier af en toe ook mijn steentje bijdragen, of vragen stellen
Heb op dit moment nog geen foto,s van mijn baan, deze is echter nogal kaal aangekleed, maar zal terwijzertijd kijken of me dat gaat lukken.
Groetjes Rinze
-
-
Welkom
Grtzz Rob
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
Hallo clubgenoot,
welkom op het forum.
gr. Klaas Boekema
welkom op het forum.
gr. Klaas Boekema
Niet alleen H0 maar ook N spoor is een mooie schaal