Ja, het was zeker een leuke beurs. Lekker kleinschalig, dus ook lekker veel gelegenheid om met mensen te praten zonder dat je het idee hebt dat je echt dingen mist

. Ik heb ook zeker genoten, en ook de volgende mensen ontmoet (hopelijk vergeet ik nu niemand): Rob, Sjaak, H@ns, Bob, Marco, Maarten, Frans, Oswald, Robbert, Gert.
Leuk om eens met die mensen te praten, mensen achter de namen/nicks. Heb je er toch een beter beeld van.
Ik heb 56 foto's gemaakt, in de loop van de dag. De camera is net nieuw, en hij is ietwat geoptimaliseerd voor macro-foto's, dus daar heb ik me vooral op gericht. Dus niet echt overzichtsfoto's, en hier en daar een wat slechte foto (sry hiervoor, ik ben fotograferen nog aan het leren). 56 foto's is wat veel om zomaar in een post erbij te zetten, dus die foto's zijn te vinden op mijn website:
http://cybertinus.nl/foto/index.php?Dir ... dagLochem/
Mochten er mensen zijn die een bepaalde foto groter willen hebben (bijv. een eigenaar van een diorama oid), stuur me ff een PM, dan krijg je het origineel toegestuurd.
Ik heb er wel van genoten, ondanks dat het toch best een rit was. Ik reed om 17:15 of 17:30 uur weg, samen met Oswald. Hem nog ff thuis af zetten en onderweg nog ff wat eten. Ik was om 20:30 uur thuis

. Moe en voldaan

.
Thnx voor het organiseren H@ns, en hopelijk tot volgend jaar!.