Groeten uit Nijmegen
-
Onderwerp starter - Berichten: 13
Groeten uit Nijmegen
Hallo iedereen,
Ik ben Frans, 28, zelfstandig ondernemer, en woonachtig in Nijmegen. Sinds mijn jeugd heb ik altijd al een fascinatie gehad voor treinen. Zo kon mijn vader mij op zondag geen groter plezier doen met een retourtje Arnhem - Nijmegen. Een aantal jaar later altijd intensief met lego treinen gespeeld en bij vriendjes met modeltreintjes.
Toen ik een jaar of 20 was heb ik een poging gedaan om zelf aan de slag te gaan met modeltreinen, maar dat was toen financiëel niet haalbaar.
Nu zijn we weer een aantal jaren verder en ondanks dat ik thuis niet echt veel ruimte heb, ga ik het avontuur nu toch echt aan. Ik ben al druk met een aantal voorbereidingen en zal jullie spoedig lastig vallen met (onnodige vragen), vooral omdat het digitaal aansturen via de computer voor mij nog een beetje een mysterie is.
Ik ben Frans, 28, zelfstandig ondernemer, en woonachtig in Nijmegen. Sinds mijn jeugd heb ik altijd al een fascinatie gehad voor treinen. Zo kon mijn vader mij op zondag geen groter plezier doen met een retourtje Arnhem - Nijmegen. Een aantal jaar later altijd intensief met lego treinen gespeeld en bij vriendjes met modeltreintjes.
Toen ik een jaar of 20 was heb ik een poging gedaan om zelf aan de slag te gaan met modeltreinen, maar dat was toen financiëel niet haalbaar.
Nu zijn we weer een aantal jaren verder en ondanks dat ik thuis niet echt veel ruimte heb, ga ik het avontuur nu toch echt aan. Ik ben al druk met een aantal voorbereidingen en zal jullie spoedig lastig vallen met (onnodige vragen), vooral omdat het digitaal aansturen via de computer voor mij nog een beetje een mysterie is.
-
-
Re: Groeten uit Nijmegen
hoi frans
welkom hier op het forum
groeten richard
welkom hier op het forum
groeten richard
http://www.delftsemodelbouwvereniging.nlgevestigd op de Kleveringweg 19, unit 4B in Delft
Hai, naamgenoot.
Welkom op het forum en veelsucces.
Welkom op het forum en veelsucces.
Groetjes, Frans
Keep on thinking!
Keep on thinking!
-
Welkom op het N- forum Frans .
mvg Sjaak
mvg Sjaak
TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
-
Beste Frans,
Welkom op het forum!
Groet,
Arjan
Welkom op het forum!
Groet,
Arjan
Groet, Arjan
De bouw van mijn baan ESPE
Voorzitter van de Delftse Modelbouwvereniging
Volg ons op Facebook
Samen bouwen aan een groter geheel
De bouw van mijn baan ESPE
Voorzitter van de Delftse Modelbouwvereniging
Volg ons op Facebook
Samen bouwen aan een groter geheel
Welkom Frans!
mvg Bouwe
mvg Bouwe
Het is (voorlopig) mooi geweest, mijn modellen zijn, op een paar na, niet meer verkijgbaar bij Mijn shop bij Shapeways