stenen muur N-spoor
-
Onderwerp starter - Berichten: 4
stenen muur N-spoor
ik heb op paperbrick.co.uk iets gevonden waar je muurtjes in kan maken en dan uitprinten. Leek me leuk om een keer te doen dus ik heb dat even geprobeerd maar op een of andere manier lukt het niet met printen. Zou iemand hier een oplossing voor weten of een andere website waar ik dit kan vinden
Groeten Niels
Groeten Niels
Re: stenen muur N-spoor
Hoi Niels,
Heb je de pdf die aangemaakt wordt eerst opgeslagen? Je kunt 'm overigens ook direct printen,
maar je moet in beide gevallen wel even wachten tot je de "balk" onderin je scherm ziet.
Ik neem aan dat je Acrobat Reader hebt -> dan kun je het opgeslagen bestand van
daaruit printen.
Succes !
Heb je de pdf die aangemaakt wordt eerst opgeslagen? Je kunt 'm overigens ook direct printen,
maar je moet in beide gevallen wel even wachten tot je de "balk" onderin je scherm ziet.
Ik neem aan dat je Acrobat Reader hebt -> dan kun je het opgeslagen bestand van
daaruit printen.
Succes !
Hallo Niels.southhollandrebel schreef:ik heb op paperbrick.co.uk iets gevonden waar je muurtjes in kan maken en dan uitprinten. Leek me leuk om een keer te doen dus ik heb dat even geprobeerd maar op een of andere manier lukt het niet met printen. Zou iemand hier een oplossing voor weten of een andere website waar ik dit kan vinden
Groeten Niels
Is wel leuk om eens te proberen, waarom niet

Maar als definitief muurtje op modeltoepassing zeg ik nou nee, toch maar niet.

Dan zeg ik aan jou

Waarom maak je ze niet met behulp van onze DAS klei methode en verf op waterbasis ?
Nat op nat weateren, dan her en der wat groenen, klimop er op
En je hebt muren die veel beter zijn.
Dan waneer je de steenmuren print op papier.
Nadeel ook van die methode is, onbehandelt opplakt, waar je ze wil.
En er komt onverhoopt vocht bij, of wat dan ook.
Laten de gevolgen zich raden, een ondefinieer kleurspectakel, dat wil je niet weten.
Ik ben er vanaf gestapt.

Ik kies nu voor klei een muurtje.
Martin de Deugd
Och, heb jaren met papieren muurtjes gewerkt. Laserprinter (geen inktjet) en wat klimop er tegenaan smijten en een leuk effect. Geen enkel probleem met uitlopen en vocht e.d. gehad in meer dan 5 jaar gesleep over beursvloeren heen.een ondefinieer kleurspectakel
"Is wel leuk om eens te proberen, waarom niet "
Misschien daarom wel.
Het kan ook zijn, Martin dat anderen iets uit willen proberen............
Auteur Niels krijgt daarbij eigenlijk geen bruikbare reactie op zijn vraag. Sorry .....
(waar ik dus helaas geen antwoord op heb, maar vond de link naar paperbrick.co.uk wel een goed initiatief)
Misschien daarom wel.
Het kan ook zijn, Martin dat anderen iets uit willen proberen............
Auteur Niels krijgt daarbij eigenlijk geen bruikbare reactie op zijn vraag. Sorry .....
(waar ik dus helaas geen antwoord op heb, maar vond de link naar paperbrick.co.uk wel een goed initiatief)
Groet van Frank
@niels: heb je ook de URL waar je die dingen kunt downloaden? Wil er wel eens mee aan het klooien.
martinb schreef:@niels: heb je ook de URL waar je die dingen kunt downloaden? Wil er wel eens mee aan het klooien.
Bij deze: http://paperbrick.co.uk/
Ondergetekende gaat er ook beslist mee "Klooien" Eigen ervaring is goud waard.....
Groet van Frank
OK, ik heb het eindelijk aan de praat. Chrome en IE lukte niet, firefox (met zijn eigen pdf driver) pakt het wel in één keer goed op. In de beide andere browsers kreeg ik een wit scherm en verder niets.
Was dat ook jou probleem?
Super tip trouwens!!!! Mik hem direct even op facebook e.d. echt een leuke site die je in je favo's moet hebben. Hele stadsmuren is wellicht teveel van het goede, maar verschillende muurtjes voor tuintjes e.d. zet je nu zo in elkaar.

Was dat ook jou probleem?
Super tip trouwens!!!! Mik hem direct even op facebook e.d. echt een leuke site die je in je favo's moet hebben. Hele stadsmuren is wellicht teveel van het goede, maar verschillende muurtjes voor tuintjes e.d. zet je nu zo in elkaar.

met safari ook prima te downloaden, kreeg hem zelfs met deze k... hotel verbinding aan de praat.
toplinkje, thx to the author
toplinkje, thx to the author
Hills and Meadows on social media
For Hills and Meadows video channel please click here
For Hills and Meadows on facebook please click here
For Hills and Meadows video channel please click here
For Hills and Meadows on facebook please click here
Ik heb het vandaag ook geprobeerd, ziet er best geinig uit. Ook hier beschikking over kleurenlaser.
Wel een erg langdurig proces, het duurt wel even voordat de pagina is opgebouwd. Zowel bij het opbouwen op het scherm (pdf maken?) als bij het printen. Resultaat is prima, keurige schaal-steentjes, dus wel erg klein.
Met klei ga je deze schaal-juistheid never-nooit bereiken, maar niet iedereen vindt dat even belangrijk natuurlijk.
Wat de auteur van de website ook al aangeeft, je krijgt niet snel last van een herhaal-patroon in je stenen muur en dat is een grote plus!

Wel een erg langdurig proces, het duurt wel even voordat de pagina is opgebouwd. Zowel bij het opbouwen op het scherm (pdf maken?) als bij het printen. Resultaat is prima, keurige schaal-steentjes, dus wel erg klein.

Wat de auteur van de website ook al aangeeft, je krijgt niet snel last van een herhaal-patroon in je stenen muur en dat is een grote plus!
Groeten,
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Werkt goed hier, met IE: http://paperbrick.co.uk/docs/pb_88.159. ... 52a759.pdf
Duurt ff maar ziet er goed uit! Kompleet met rollaag.
Duurt ff maar ziet er goed uit! Kompleet met rollaag.
Groet van Frank
Heb desbetreffend programma nu dus ook gezien.
Zeer goed
Staat dus bij mijn Favorieten.
Ga er ook zeker mee aan de slag.
Helemaal toppie
Martin de Deugd
Zeer goed

Staat dus bij mijn Favorieten.
Ga er ook zeker mee aan de slag.
Helemaal toppie

Martin de Deugd