Sander ga je ook nog iets verzinnen om het onderstel aan te passen?
Ik vind bij deze modellen het ontbreken van het buiten liggend frame altijd storend maar zo'n verbouwing lijkt me vrij lastig al zou het model er erg van opknappen.
Groetjes Michiel
"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe" Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Michiel,
het zal blijven bij het overspuiten van de loc. Maandag ga ik toch nog even naar de modelbouwwinkel om te kijken voor een iets donkerdere kleur grijs. De buffelbalken maak ik met een penseeltje rood en de drijfstang zwart. Dan hoop ik dat ik iemand kan vinden die de decals voor mij kan en wil maken.
De afbeeldingen die ik zie van War Department locs lijken vaak iets meer grijs / olijf gekleurd. Al is het een subtiele tint die soms lastig op de foto te krijgen is..
Tip: decals kun je zelf ontwerpen en dan mailen naar http://www.star-copy.nl/ Daar kunnen ze er decals van maken, ook in de kleur wit. Kost geen drol dus maak direct een A4 vol met kentekens, bordjes en andere zooi als je toch al bezig bent.
Martin, bedankt voor de tip. Ik zal eens kijken of dat lukken wil.
Net bij de modelbouwwinkel even een spuitbusje grijs gekocht, gelijk maar even op de loc gespoten.
Misschien een beetje te donker maar ik vind de kleur wel mooi.