Zo eens even het draadje uit het stof halen.... Alweer bijna een jaar geen update
Dat wil niet zeggen dat er niets gebeurd is, langzaam maar zeker (vooral langzaam....

) is er toch gebouwd, vooral de laatste weken van 2013! En ja, eindelijk kan ik weer eens wat materieel laten rijden, al is het tot nu toe om de wisselstraten enz. in te regelen, maar toch. Geeft energie als je weet iets ziet rijden op je baan
Ik weet dat jullie dol op foto's zijn, dus hier komen er een paar.....
Baan gezien van rechter naar linker zijde:
Nu gezien vanaf de andere kant:
Achterdoor zijn links de dalende sporen te zien, aan de rechterzijde heb ik een tijdelijk keerlus geplaatst. Aan de andere zijde wil ik eenzelfde keerlus tijdelijk inzetten, zo kunnen de wisselstraten grondig getest worden.
Overgang rechterwisselstraat:
De "machinistenplek"

(Ja ja, ik moet nog opruimen

):
Containertreintje:
Geheel kan opgeklapt worden, dit werkt super om zaken aan te sluiten, veranderen enz.
Hieronder in opgeklapte toestand.
Electronica rechterwisselstraat (33 servo's incl. bijhorende puntschakeling en relaiskaart om wissels van spanning te voorzien):
Electronica linkerwisselstraat (30 servo's incl. bijhorende puntschakeling en relaiskaart om wissels van spanning te voorzien):
Verdeling van de blokken, hier zou de baan in geval van een verhuizing eventueel gedeelt kunnen worden, zo kan e.e.a. toch nog vervoerd worden:
En nog een foto van de machinekamer:
Geheel mee en mee van balast voorzien en verder uitbreiden. Werk genoeg
Grtz.
Peter