
Hierboven zie je het nieuwe plan.
Het station heeft vier doorgaande sporen en vier doodlopende sporen voor "opslag".
Na de "krul naar beneden" heb ik een wissel aangebracht, zodat het station ook een "bypass" heeft (met dank aan jullie commentaar op eerdere ontwerpen

Bij de drie spoorwegovergangen wil ik een koppeling maken tussen de hoofdbaan en de "krul naar beneden" zodat de baan eventueel verhuisbaar is... dan blijven er blokken over van 400*80 en 200*60.
Het geheel wordt los op een 5 jaar geleden geconstrueerde "tafel" gelegd.
De langste route/rondje die de trein op deze baan kan maken is op schaal 3 km, voordat ie weer op het zelfde stukje komt. Achterin kan een trein even buiten het zicht blijven (voor het verrassingselement

Het doodlopende spoor links van het station en het onderste rechter doodlopende spoor gaan wellicht iets met een klein goederentreintje doen.... Een verdere diepgaande filosofie over tijdperk heb ik niet qua materieel.... wat rijdt, dat rijdt. Qua scenery wil ik de aankleding wel wat modern houden... geen postkoetsen of grote houten huizen... lekker tijdperk 4 en verder....
Als iemand nog weet hoe ik een Scarm-file hier kan droppen, is ie ook in 3d beschikbaar....
Groet en prettig weekend,
Eric
Aangepast omdat ik ver(r)ast was door een spelfout.