Dag heren,
Allereerst wil ik jullie danken voor de vele tips en reacties!
Blijf ook vooral posten, want ik hoor graag hoe jullie over de Sik denken. Mocht ik dan ergens in het proces een onhandige keuze maken hoor ik het ook graag van jullie, dan kan ik er nog wat aan doen.
Enfin, in de laatste weken ben ik heel veel bezig geweest met de wielen, want omdat de Sik helemaal op schaal is getekend liep ik tegen het probleem dat de meeste standaard wielen niet passen. gelukkig zijn daar heel veel reacties op gekomen die ik stuk voor stuk zorgvuldig heb bekeken. Custom made wielen zouden het beste passen, want ik heb de Sik immers met exact op schaal zijnde wielen getekend. Nu heb ik hieronder een afbeelding staan van kersverse custom made wielen op een Sik. Er achter staat een Minitrix 6400 locje met "standaard wielen".
Wat ik kan vertellen is dat de wielen op de Markenburg Sik de werkelijkheid beter benaderen, maar ik hoor graag hoe jullie het er uit vinden zien.
Uiteraard gaat het niet alleen om looks, maar ook of het nog een beetje op de rails wil blijven staan. Dat ben ik momenteel aan het testen, dus een update komt er binnenkort wel weer aan.
m.v.g.
Mark