Ik had deze constructie niet eerder gezien

Motortje loopt wel als een zonnetje.
Klopt ook Mark. de eerste Arnold decoders waren niet uit te lezen, en misschien zelfs niet eens via bytes te programmeren maar alleen dmv bits. O en ik durf ook niet zeker te zeggen of die originele Arnold digitaal dingen ook analoog kunnen, er staat me bij van niet. Overigens op het moment dat ze in de originele verpakking zitten staat er vaak ook digitaal op. (heel makkelijk ook te herkennen aan het artikelnummer, deze is normaal 4 cijferig(xxxx), bij digitale versies staat er altijd een 8 voor (8xxxx)Marksintpancras schreef:Joost, dat dacht ik eerst ook, alleen deze is niet uit te lezen. En analoog reageert de lok ook niet meer. De printplaat is een beetje rafelig gesneden, daarom denk niet orgineel. Denk dat decoder ook overleden is. Maakt niet veel uit dus wat het is, gewoon Kuehn N045 erin en gas erop.
Ik had deze constructie niet eerder gezien, dus toen ik lok opende dacht, Hollie Mozes
wat is dit voor PC
.
Motortje loopt wel als een zonnetje.
De foto is genomen, nog voordat de stofzuiger erover is gegaanRonaldp schreef:Kan er wel een trein rijden in de bocht?
Ligt wel veel rommel op het spoor.
mvg Ronald