Ik kom zondag een kijkje nemen. Om 8:00 de trein in, dan zou ik rond 11:30 ter plaatse moeten zijn. Ben benieuwd. Nu Hilversum niet meer is moeten we toch naar vervangers kijken. Helaas heeft H0 dan de overhand maar dat is net zo mooi om naar te kijken en eventuele ideeen op te doen.
Vriendelijke groetjes Nico.
ESU 50210 ECoS 2.1 centrale 6A
Peco code 80 SeTrack
Rosoft decoders
Mac Mini 2020 met macOS Big Sur
iTrain 5 Standard.
Railmodeller Pro
Ik moest wel he, tis tenslotte ook deels de testbaan voor Ruud (treinofieltje). Dus mocht er iemand zijn lokje willen testen (digitaal of analoog) dan mag/kan dat op mijn baan!
Modelbaan Löwenstein v2.0 | YouTube | Tijdperk III | Peco 55 | Dinamo TM44 (9x), OC32 (7x), DTC (1x) | iTrain 5.x Plus | Fleischmann, Minitrix Egal wie gut du fährst, Züge fahren Güter Lid van MC de Spoorstaaf
Ben net terug van Rijswijk, was de moeite waard. Er stonden best veel N-spoor banen. Stuk voor stuk allemaal juweeltjes. Ook was er een ruim aanbod nieuw en gebruikt voor de N-spoor liefhebbers. Bij mij is een Piko Dieselloc NS 6427 DB Schenker aan de vingers blijven plakken. Dat was totaal niet gepland.
Wat me wel onverwacht verteld werd is dat er een opvolger voor Station N-Spoor in de steigers staat. Dit zou dan in September gaan gebeuren. Er blijken toch voldoende bedrijven te zijn die de beurs willen voortzetten. Ben benieuwd
Vriendelijke groetjes Nico.
ESU 50210 ECoS 2.1 centrale 6A
Peco code 80 SeTrack
Rosoft decoders
Mac Mini 2020 met macOS Big Sur
iTrain 5 Standard.
Railmodeller Pro
Sjaak. Ja in dat opzicht was verkouden zijn niet erg. De worst ging nog wel. Maar die zuurkool was de boosdoener.
Zo ik mag vandaag nog even een dagje bijtrekken voordat die Arbeit weer roept. En dat was nodig. Het was erg druk op de beurs, het zachte maar slechte weer heeft hier goed aan meegeholpen vermoed ik. Ik heb veel bezoekers aan mijn baan gehad. En hoewel deze verre van af was, was de verbazing vaak groot over dat je met een App de trein kon besturen. Welke schaal dit nou was, (tt z, minitrix) tot de bekende pukkel-rijder die tot 4 keer toe beter wist welke lok type het was.. Overigens was de meest gehoorde opmerking. Zo die ice is lang. (kinderen en volwassenen)
De schade van het beursbezoek is beperkt gebleven. Er zijn 2 seintjes gesneuveld tijdens transport. En eerlijk gezegd wad dan niet gek aangezien ik geen constructie daarvoor heb en het dus gestapeld wordt.
Er is ook nog wat aan de handen blijven plakken. 2 fleischmann dubbele wagens met trailers van Lkw Walter. En een rode 218.
Nico Essers schreef:Ben net terug van Rijswijk, was de moeite waard. Er stonden best veel N-spoor banen. Stuk voor stuk allemaal juweeltjes. Ook was er een ruim aanbod nieuw en gebruikt voor de N-spoor liefhebbers.
Had bijna het gevoel dat de helft van het aanbod/banen N-spoor was
Nico Essers schreef:Wat me wel onverwacht verteld werd is dat er een opvolger voor Station N-Spoor in de steigers staat. Dit zou dan in September gaan gebeuren.
FidOo schreef:Nico. Maak daar maar april van.
Vanwaar deze geheimzinnigheid? Is de berichtgeving hieromtrent nog onder embargo, of kunnen jullie stiekem al iets meer onthullen?