Hallo Raymond, dat ziet er al beter uit!
Nog een paar opmerkingen, zie ook het schetsje hieronder:
Her en der zie ik bij de wissels S-bogen ontstaan. Die kunnen gemakkelijk leiden tot ontsporingen, dus als het even kan zou ik ze proberen te voorkomen.
Bv de overloopwissels aan de rechterkant van het station. Door 1 van de wissels te vervangen door een rechts wissel, is de S-bocht weg. Je begint dus al in de boog met de wisselverbinding (zonder dat je meegebogen wissels nodig hebt). In rood heb ik mijn suggestie geschetst.
Hetzelfde geldt voor het wissel dat naar spoor 1 en 2 leidt (in het blauw). Door het wissel iets richting boog te verschuiven, voorkom je een dubbele S bocht.
Ook aan de linkerkant van het station zit nog een S bocht. Door bij de groene cirkel nog een stukje recht spoor te plaatsen (10 cm is genoeg), is het probleem daar ook weg. Je station wordt er ietsje korter door, maar dat is denk ik geen probleem. Het zal er ook iets sierlijker door worden. Het is nu een behoorlijk massief blok aan sporen.
Tenslotte zag ik dat je bij de splitsing nog een engels wissel gebruikt (oranje cirkel). Hier heb je aan een kruising genoeg. De afbuigende sporen van het engels wissel zul je niet gebruiken, omdat je dan op het verkeerde spoor uit zou komen.
Groet, Wim
PS je schrijft dat de linker hoek nog erg kaal is, maar dat kun je prima met scenery opvullen. Niet elke vierkante cm hoeft met sporen te worden gevuld